. سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 93333 تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 | 18:25 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: بعد از عملیات وعده صادق دنیا با تکریم به ایران می‌نگرد

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: بعد از انجام عملیات وعده صادق، دنیا مردم انقلابی ایران را با ابهت، عظمت و تکریم می‌بیند. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: بعد از اجرای عملیات وعده صادق دنیا به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی […]

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: بعد از انجام عملیات وعده صادق، دنیا مردم انقلابی ایران را با ابهت، عظمت و تکریم می‌بیند.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: بعد از اجرای عملیات وعده صادق دنیا به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی برد.

وی با اشاره به خروش دانشجویان آمریکایی و حمایت از مظلومیت فلسطین ادامه داد: کسی باور نمی کرد که در دانشگاه های آمریکا با شجاعت از فلسطین دفاع کنند.
حجت الاسلام تارم اضافه کرد: با اینکه سه هزار دانشجوی معترض در آمریکا در اعتراضات اخیر زندانی شدند همچنان فریاد حاکمان غربی بلند است که در ایران آزادی داده نمی شود.
وی یادآور شد: این دانشجویان در آمریکا با کمال آرامش و بدون شکستن یک شیشه اعتراضات خود را بیان کردند اما رفتار پلیس آمریکا عجیب و سرکوبگرانه بود.
حجت‌الاسلام تارم گفت: نسل کشی، زن کشی و کشتن کودکان بیگناه و زنده به گور کردن آنها در غزه جنایاتی است که وظیفه هر مسلمانی را در برائت از مشرکین در حج امسال چند برابر می کند.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به توطئه‌ دشمنان در رابطه با جامعه ایرانی گفت: دشمنان برای تسلط بر کشور چاره ای جزو هجوم به خانواده با ترویج فساد ندیده‌اند.
وی تاکید کرد: مرداک صاحب غول رسانه‌ای یهود سال ۲۰۱۰ گفته بود برای نابودی ایران باید بر روی خانواده هزینه و بر روی مادر در خانواده تمرکز کرد.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه هزاران برنامه ضداخلاقی ماهواره‌ای و فضای مجازی تولید کرده‌اند افزود: سست نشان دادن خانواده، کوچک شمردن خانه داری، ترویج بی بندو باری، قبح زدایی از روابط نامشروع و عادی سازی خیانت از جمله برنامه‌های آنها است.
وی اظهار کرد: وظیفه ما در حفاظت از خانواده و زنان و دختران سنگین است و نیاز به بصیرت دارد.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =