. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 93628 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 | 10:15 ق.ظ

با کمک ۳۵ میلیاردی خیران جیرفتی زمینه آزادی ۳۰ زندانی مهیا شد

به گزارش کنارصندل، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:با برگزاری ده جشن گلریزان در دادگستری شهرستان جیرفت با حضور خیرین شهرستان زمینه آزادی ۳۰ زندانی با کمک ۳۵ میلیارد ریالی نقدی مهیا شد. اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری جیرفت گفت: با کمک خیرین جیرفتی بیش از ۴۷ میلیارد ریال، که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال ان تا کنون […]

به گزارش کنارصندل، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:با برگزاری ده جشن گلریزان در دادگستری شهرستان جیرفت با حضور خیرین شهرستان زمینه آزادی ۳۰ زندانی با کمک ۳۵ میلیارد ریالی نقدی مهیا شد.

اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری جیرفت گفت: با کمک خیرین جیرفتی بیش از ۴۷ میلیارد ریال، که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال ان تا کنون به صورت نقدی دریافت شده و مابقی آن تعهد است زمینه آزادی تعداد سی زندانی جرائم مالی غیر عمد مهیا شد.

وی افزود:در این جشن ها که خیرین و مسئولین شهرستان جیرفت نیز حضور داشتند،نیکوکاران و خیرین حاضر در جلسات، با کمکهای نقدی و تعهدی خود در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان مشارکت فعال داشتند.وی در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان جیرفت بیان داشت: با هدف رشد فرهنگ بخشش در بین مردم و همه صنوف این جشن به صورت صنفی در بین تعداد زیادی از ادارات برگزار گردید.

ستایی مختاری افزود:ضمن تشکر ویژه از شرکت فرآورده‌های نفتی جیرفت و ادارات کل صمت ،راهداری،و ادارات فرمانداری ،جهاد کشاورزی، فرودگاه،اتاق اصناف، کانون های وکلا و کارشناسان در شهرستان جیرفت ازکلیه خیرین و مردم شریف شهرستان خصوصا افراد دلسوز و خیری همچون مسعود ناجی قدر دانی می گردد. که زمینه برگزاری این جشن ها و جمع آوری این مبلغ را ایجاد کردند.

رئیس دادگستری جیرفت گفت: برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای آزادی این تعداد زندانی، از محل ستاد دیه استان نیز کمک‌هایی اختصاص داده می شودستایی مختاری با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

رئیس دادگستری جیرفت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

گفتنی است همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن های گلریزان در سراسر کشور، و استان کرمان، در شهرستان جیرفت نیز با برگزاری جشن گلریزان در ده نوبت ، در دادگستری شهرستان این جشن معنوی برگزار شد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =