. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 93693 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 | 11:14 ق.ظ

استاندار کرمان مطرح کرد؛تامین زمین نهضت ملی مسکن در جیرفت بلاتکلیف مانده است

گروه اقتصاد: استاندار کرمان در حاشیۀ رویداد کرمان آیدکس و در شورای مسکن استان گفت: «بانک مسکن‌ نهایت همکاری را در نهضت ملی مسکن دارد، اما بانک‌های دیگر نه. این گلایۀ همۀ استانداران از بانک‌هاست و اگر پای کار نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود».محمدمهدی فداکار افزود: «در قدم اول ما باید زمین و زیرساخت‌ها را در […]

گروه اقتصاد: استاندار کرمان در حاشیۀ رویداد کرمان آیدکس و در شورای مسکن استان گفت: «بانک مسکن‌ نهایت همکاری را در نهضت ملی مسکن دارد، اما بانک‌های دیگر نه.

این گلایۀ همۀ استانداران از بانک‌هاست و اگر پای کار نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود».محمدمهدی فداکار افزود: «در قدم اول ما باید زمین و زیرساخت‌ها را در استان آماده می‌کردیم، اما در ادامۀ کار و روند ساخت، بانک‌ها باید پای کار باشند در غیر این صورت مردم در ساخت با مشکل مواجه می‌شوند».

وی ادامه داد: «در شهر جیرفت به دلیل رودخانه‌ها و کشاورزی با کمبود زمین مواجه هستیم و امکان توسعه ندارد، قطعه زمینی نیز از آبان ۱۴۰۱ در نظر گرفتیم که با میراث‌فرهنگی دچار اختلاف شد و بلاتکلیف مانده است».

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فردای‌کرمان ، استاندار کرمان همچنین بیان کرد: «مشکل زمین‌های بم نیز حل شده و در رفسنجان نیز کار سایت ۳۰۰ هکتاری آغاز شده و به‌زودی واگذار می‌شود». /پ

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =