. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 93974 تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 | 11:45 ق.ظ

بازدید رئیس اداره پیشگیری از اعتیاد وزارت بهداشت از محل استقرار” مرکز سراج” در شهرستان جیرفت

به گزارش کنارصندل تیم نظارتی وزارت بهداشت با حضور دکتر قدوسی رئیس اداره پیشگیری از اعتیاد وزارت بهداشت،دکتر شهداد نژاد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری جیرفت خانم دکتر خوشدل،بهمراه معاون بهداشتی،رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از محل استقرار مرکز سلامت روان جامعه نگر(سراج) در کلینیک ولایت شهرستان جیرفت بازدید کردند. بعد از بازدید حضار در دفتر […]

به گزارش کنارصندل تیم نظارتی وزارت بهداشت با حضور دکتر قدوسی رئیس اداره پیشگیری از اعتیاد وزارت بهداشت،دکتر شهداد نژاد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری جیرفت خانم دکتر خوشدل،بهمراه معاون بهداشتی،رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از محل استقرار مرکز سلامت روان جامعه نگر(سراج) در کلینیک ولایت شهرستان جیرفت بازدید کردند.

بعد از بازدید حضار در دفتر مدیریت کلینیک ولایت جلسه ای کوتاه داشته و تصمیماتی گرفته شد.

در این جلسه مقرر شد در صورت مثبت بودن نتیجه بازدید وگزارش وضعیت مراکز سراج “سلامت روان جامعه نگر” این مرکز افتتاح  گردد.

رئیس اداره پیشگیری از اعتیاد وزارت بهداشت گفت:بیمارانی که دارای اختلالاتی شایع مثل افسردگی و اضطراب هستند، گاها” پس از درمان مراقبت‌های مناسب را دریافت نمی‌کنند و در عمل از خدمات پس از ترخیص بی‌بهره هستند و “طرح سراج” در واقع دوره ناکامل اختلالات روانپزشکی را برطرف و این خلاء را جبران می‌کند.

قدوسی گفت :در مراکز سراج متخصصین و کارشناسان حوزه بهداشت با همکاری سایر نهادها با مدیریت فرمانداری  نیاز‌های اجتماعی و حمایتی بیماری‌های حوزه سلامت روان را تحت پوشش قرار می‌دهند و بیمار تمامی خدمات تیم تخصصی را اغلب به صورت رایگان در این مراکز دریافت میکند.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =