. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94087 تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 | 14:10 ب.ظ

مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه

شهدای_خدمت باحضور اساتید،دانشجویان و کارکنان در محل مسجد باقرالعلوم ( ع) سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد. به گزارش کنارصندل ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در مراسم یادبود «شهدای خدمت»، با آرزوی محشور شدن روح رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان با انبیا و اولیا، گفت: آیت‌الله دکتر رئیسی، نمادی از […]

شهدای_خدمت باحضور اساتید،دانشجویان و کارکنان در محل مسجد باقرالعلوم ( ع) سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.

به گزارش کنارصندل ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در مراسم یادبود «شهدای خدمت»، با آرزوی محشور شدن روح رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان با انبیا و اولیا، گفت: آیت‌الله دکتر رئیسی، نمادی از سیاست‌مدار پرهیزگار بود؛ ایشان نمادی از قرین شدن ایمان و عمل صالح بود.
دکتر اسماعیل اسلامی افزود: قرین شدن نشانه‌ها در زمان شهادت دکتر رئیسی برای ما پیام دارد. ایشان خود را به‌عنوان خادم‌الرضا معرفی می‌کرد و در شب ولادت امام رضا (ع) به شهادت رسید؛ سید محرومان لقب گرفته بود و در یک منطقه محروم، روح مطهرش به آسمان پر کشید.
اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور شهید همه زندگی خود را وفق خدمت به مردم و آبادانی کشور کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» واقعا اینگونه بود و برای ایشان خدمت به کشور و مردم شبانه روز معنایی نداشت

دکتر اسماعیل اسلامی افزود : اگر میخواهیم مسیرشهدای خدمت را دنبال کنیم باید همواره به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم فکر کنیم.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =