. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94234 تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 | 22:16 ب.ظ

رییس دادگستری شهرستان جیرفت : آیت الله رییسی بی‌وقفه در خدمت به مردم بود

ظهر امروز با حضور مسئولان قضایی و اجرایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در دادگستری شهر جیرفت برگزارشد . رییس دادگستری شهرستان جیرفت در آیین گرامیداشت آیت الله شهید دکتر رییسی و شهدای خدمت گفت:بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رییس جمهوری ادا کند، سخنان مقام معظم […]

ظهر امروز با حضور مسئولان قضایی و اجرایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در دادگستری شهر جیرفت برگزارشد .

رییس دادگستری شهرستان جیرفت در آیین گرامیداشت آیت الله شهید دکتر رییسی و شهدای خدمت گفت:بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رییس جمهوری ادا کند، سخنان مقام معظم رهبری پس از شهادت آیت الله رییسی است.

اصغر ستایی مختاری اظهارداشت: جنبه های شخصیتی و مدیریتی آیت الله رییسی در سه سال دوره ریاست جمهوری پوشیده ماند.

رییس دادگستری جیرفت خاطرنشان کرد: رییس جمهوری شخصی متواضع و مردمی بود و توجه جدی نسبت به ارائه خدمت به مردم داشت و خدمات زیادی در دولت ایشان صورت گرفت اما رییس جمهوری تنها به دنبال کسب رضایت خدا بود و به همین دلیل بسیاری از خدمات ایشان رسانه ای نشد.

وی ابراز کرد: بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رییس جمهوری ادا کند، سخنان رهبری مقام معظم رهبری پس از شهادت آیت الله رییسی است.ستایی مختاری ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود؛ «حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد.

رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد»این مقام قضایی با بیان اینکه از سخنان رهبری می توان خصوصیات بارز آیت الله رییسی را استخراج و استنباط کرد، یادآور شد: مردم داری و کسب رضایت خداوند از خصایص رییس جمهوری است که در این پیام آمده است. وی خستگی ناپذیر بودن را از ویژگی های رییس جمهوری برشمرد و تصریح کرد: انتقادات بیهوده از آیت الله رییسی، مانع ادای خدمت او به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشد.

ستایی مختاری یکی از خصایص اخلاقی آیت الله رییسی را خادم الرضا بودن دانست و افزود: همزمان با میلاد امام رضا (ع) به ریاست جمهوری رسید و در سالروز ولادت آن حضرت به شهادت رسید.

این مقام قضایی با بیان اینکه ما شاهد حضور پررنگ رییس جمهوری در مناطق محروم بودیم، اضافه کرد: تصویر رییس جمهوری با عمامه خاکی در روستای محروم و کم برخوردار کروچان زهکلوت را هرگز از یاد نخواهیم برد و حضور رییس جمهوری در مناطق محروم نشان از تلاش خستگی ناپذیر این بزرگمرد بود.

وی ابراز کرد: هنگامی که آیت الله رییسی کاندیدای ریاست جمهوری شد دلیل از حضور در عرصه انتخابات را گره گشایی از کار مردم، مبارزه با فساد و کسب رضایت خدا عنوان کرد.ستایی مختاری یادآور شد: آیت الله رییسی در اوایل انقلاب وارد قوه قضائیه شد بعد از مدتی به عنوان دادستان انقلاب انتخاب شده و سپس از معاون اول قوه قضائیه در سمت ریاست قوه قضائیه در خدمت مردم بود.

این مقام قضایی شهرستان جیرفت عنوان کرد: از خدمات برجسته و ارزنده آیت الله رییسی در دوره تصدی ریاست قوه قضائیه، سند تحول بنیادین قوه قضائیه برنامه ریزی و تصویب شد که در راستای اجرایی شدن مفاد این سند شاهد تحولات خوبی در حوزه قضایی هستیم.

تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هشت =