. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94223 تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 | 14:42 ب.ظ

نشست هم اندیشی و دوره آموزشی برای شرکت‌های بازرسی کالا در استان کرمان برگزار شد

با حضور مدیر کل استاندارد استان کرمان نشست هم اندیشی و دوره آموزشی شرکت های بازرسی کالا در استان براساس دستورالعمل چگونگی ارزیابی تایید صلاحیت و نظارت بر شرکت های بازرسی کالا  به شماره مدرک ۲۳۷/۱۵۲/د برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، با حضور مدیر کل […]

با حضور مدیر کل استاندارد استان کرمان نشست هم اندیشی و دوره آموزشی شرکت های بازرسی کالا در استان براساس دستورالعمل چگونگی ارزیابی تایید صلاحیت و نظارت بر شرکت های بازرسی کالا  به شماره مدرک ۲۳۷/۱۵۲/د برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، با حضور مدیر کل استاندارد استان نشست هم اندیشی و دوره آموزشی برای شرکت‌های بازرسی کالا استان بر اساس دستورالعمل چگونگی ارزیابی تایید صلاحیت و نظارت بر شرکت‌های بازرسی کالا به شماره مدرک ۲۳۷/۱۵۲/د در محل اداره کل استاندارد برگزار گردید.

در ابتدای نشست مدیر کل استاندارد استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: امانتدار اعتباری باشید که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به شما تفویض شده است چرا که مردم با نگاه عمیق از شرکت های بازرسی به عنوان شخصیت حقوقی استاندارد یاد می کنند.

مدیر کل استاندارد استان کرمان پس از شنیدن پیشنهادات و نقطه نظرات اعضای حاضر در جلسه با اشاره به نقشه راه و برنامه تحولی سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: این نشست در راستای آسیب شناسی و ناظر بر حل مشکلات برگزار می شود.

مدیر کل استاندارد استان شرکت های بازرسی کالا را بازوان اجرایی اداره کل معرفی کرد که نقش بسزایی در ارتقای کیفیت کالا و خدمات مطابق استانداردهای ملی و بین المللی دارند.در پایان نمایندگان شرکت‌های بازرسی کالا به طرح دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود در حوزه تخصصی دامنه فعالیت‌هایشان پرداختند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =