. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94259 تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 | 20:53 ب.ظ

گرامیداشت شهیدجمهور و شهدای خدمت دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ، عصر امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ به همت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مراسم یاد بود شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم، ضمن گرامیداشت […]

به گزارش کنارصندل ، عصر امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ به همت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مراسم یاد بود شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رییسی و همراهان شهیدش گفت: شهید رییسی در دوران سه سال ریاست جمهوری به صورت خالصانه و خاشعانه به مردم خدمت کرد.

وی افزود: همان طور که پس از شهادت حاج قاسم، مکتب شهید سلیمانی به وجود آمد با شهادت آیت الله رییسی هم، مکتب خدمت خالصانه بدون مزد و منت برای ملت، شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: در دولت های گذشته هرگاه رییس جمهوری روی کار می آمد کم کاری و نواقص را به پای دولت قبل می گذاشت اما آیت الله رییسی اینگونه نبود و سعی کرد طرح نیمه تمام دولت دولت گذشته را تکمیل و بدهی های آن را تسویه حساب کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: آیت الله رییسی در این دوره سه ساله ریاست جمهوری، بیشترین تلاش با کمترین سطح انتظار و توقع داشت و در عین حال خستگی ناپذیر بود.
مدیر قرارگاه مردمی شهید آوینی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: تنها تلاش برای کسب رضایت خداست که خستگی ناپذیری رییس جمهوری را توجیه می کند.

گفتنی است در این آیین، نی نوازی، شعر، سخنرانی، مداحی و … در وصف شهدای خدمت برگزار شد.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =