. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94525 تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 | 18:33 ب.ظ

۶۰۶ تُن قیر رایگان به شهرداری‌های جنوب کرمان اختصاص یافت

سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری گفت: ۶۰۶ تُن قیر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به صورت رایگان به شهرداری های جنوب کرمان اختصاص یافت. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، بتول سعیدی سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری گفت: قیر رایگان […]

سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری گفت: ۶۰۶ تُن قیر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به صورت رایگان به شهرداری های جنوب کرمان اختصاص یافت.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، بتول سعیدی سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری گفت: قیر رایگان به جهت آسفالت معابر خاکی محلات مورد هدف بازآفرینی شهری در اختیار شهرداری های جنوب کرمان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با اختصاص این میزان از قیر بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در جنوب کرمان بهسازی و آسفالت می شود.سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اظهار کرد: این تخصیص برای بالا بردن شاخص های توسعه کالبدی در این محلات و همچنین ارتقای سطح زندگی ساکنان محلات مذکور برنامه ریزی شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پانزده =