. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 94719 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 | 20:32 ب.ظ

فرمانده انتظامی جیرفت از دپوانواع کالای قاچاق در  یک باب منزل مسکونی این شهرستان خبر داد

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” رضا فیروزبخت “در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند شخصی در منزلش انواع کالای قاچاق را دپو کرده است. وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و با اشراف اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام و در […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” رضا فیروزبخت “در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند شخصی در منزلش انواع کالای قاچاق را دپو کرده است.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و با اشراف اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ، انواع کالای قاچاق شامل ۵۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق و سایر اقلام قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۱ نفر متهم دستگیر و۲ دستگاه خودرو توقیف شد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد .

سرهنگ ” فیروزبخت” در پایان با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم مبارزه با قاچاق کالا، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند و از همشهریان در خواست داریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =