. دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کد خبر: 95326 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 | 22:04 ب.ظ

عامل تیراندازی در جیرفت دستگیر شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: یک نفر عامل تیراندازی در این شهرستان توسط ماموران پلیس دستگیر و سلاح و مهمات همراه وی نیز توقیف شد. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا فیرزوبخت روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد تیراندازی در حوزه استحفاظی پاسگاه علی آباد شهرستان جیرفت، شناسایی و دستگیری […]

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: یک نفر عامل تیراندازی در این شهرستان توسط ماموران پلیس دستگیر و سلاح و مهمات همراه وی نیز توقیف شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا فیرزوبخت روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد تیراندازی در حوزه استحفاظی پاسگاه علی آباد شهرستان جیرفت، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه علی آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک نفر متهم را در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ فیروزبخت ضمن اشاره به کشف سلاح و مهمات بکار رفته شده در این تیراندازی حین دستگیری این فرد، بیان کرد: متهم علت تیراندازی را اختلاف شخصی و قدرت‌نمایی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت یادآور شد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در راستای برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است .

جیرفت در ۲۳۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =