. دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کد خبر: 95297 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 | 09:27 ق.ظ

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه:

نشست صمیمانه و تعاملی مسئولان و قضات دستگاه قضایی، و فرماندهی و اعضای ستاد فراجا در شهرستان جیرفت/تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اقدامی نوین نشست صمیمانه و تعاملی مسئولان دستگاه قضائی و انتظامی و همکاران آنان در سالن کنفرانس دادگستری شهرستان جیرفت برگزار گردید. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، در این نشست اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری، افشین صالحی نژاد دادستان، سرهنگ فیروزبخت فرمانده […]

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اقدامی نوین نشست صمیمانه و تعاملی مسئولان دستگاه قضائی و انتظامی و همکاران آنان در سالن کنفرانس دادگستری شهرستان جیرفت برگزار گردید.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، در این نشست اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری، افشین صالحی نژاد دادستان، سرهنگ فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان، حقانی معاون قضایی شهرستان، ذوالعلی معاون دادستان بالاور سرپرست دادسرای نظامی ناحیه جیرفت و جمعی از قضات و پرسنل انتظامی شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری جیرفت ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر از حضور و زحمات مجموعه قضایی و انتظامی گفت: امنیت اساس و یکی از مهمترین زیرساخت‌های جامعه بشری است و همه امور دور مدار این امر مهم است و اگر امنیت خدشه دار شود نه رفاهی و نه اقتصاد و فرهنگی باقی می‌ماند.

ستایی مختاری اظهار کرد: در حوزه تولید، ارتقا و حفظ امنیت پایدار در تمامی شئون و شقوق آن، مجموعه قضایی و انتظامی نقش پر رنگ، بی بدیل و تاثیر گذاری دارند و در بحث امنیت نگاه همه به این ۲ مجموعه است و باید برای این نعمت خدمت رسانی به مردم خدا را شاکر بود.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری جیرفت در ادامه با اشاره به اینکه غالب افرادی که به دو مجموعه مراجعه می‌کنند، دردمند هستند، یادآور شد: از مجموعه قضایی و انتظامی، انتظار برخورد جدی و قاطع با افرادی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازد داریم تا اجازه رفتار مجرمانه‌ای را که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازد را ندهند.

در ادامه افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت : در برقراری امنیت باید افرادی که مسبوق به سابقه بوده و بالقوه می‌توانند ایجاد ناامنی کنند با رصد و تذکر کنترل شوند و با افرادی که با اقدامات مجرمانه امنیت و آرامش مردم را هدف قرار داده‌اند برخوردها قاطع و بازدارنده باشد

صالحی نژاد تاکید کرد: در سایه همین جلسات و تعاملات برادرانه است که ایجاد هم افزایی و هم پوشانی و یک روحیه خوب برای استفاده از فرصت خدمت رسانی به مردم ایجاد می شود که باید آن را قدر دانست.

سرهنگ فیروزبخت فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر از زحمات و تعامل مجموعه قضایی و دادستان شهرستان، در خصوص مسائل امنیتی و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی صحبت کرد.

در پایان جلسه به صورت نمادین با اهدا شاخه گل توسط پرسنل انتظامی به قضات شهرستاناز زحمات مجموعه قضایی تشکر گردید،

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهار =