. دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کد خبر: 95413 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 | 20:59 ب.ظ

آیین چهلم شهید جمهور در جیرفت برگزار شد + فیلم

آیین چهلمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان، پنجشنبه در مزار شهدای جیرفت با حضور مردم و مسئولان برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، مردم جیرفت با وجود دمای هوای ۴۲ درجه سانتیگرادی این شهر، در کنار مزار شهیدان گرد آمدند تا یاد شهدای خدمت را گرامی بدارند. معاون […]

آیین چهلمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان، پنجشنبه در مزار شهدای جیرفت با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، مردم جیرفت با وجود دمای هوای ۴۲ درجه سانتیگرادی این شهر، در کنار مزار شهیدان گرد آمدند تا یاد شهدای خدمت را گرامی بدارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار جیرفت در این آیین گفت: شهید جمهور، مظلومانه همه طعنه‌ها را برای ملت تحمل کرد و چنان خدمت کرد که دهان یاوه‌گویان بسته شد.

محمدرضا فاریابی افزود: شهید رییسی همه راه‌هایی را که بسته بودند، باز کرد و وقتی به شهادت رسید مکتب و مرامی از خود به یادگار برجا گذاشت.وی ادامه داد: افرادی که خود را مقابل شهید رییسی می بینند، حقیرند بنابراین دست به تخریب می‌زنند چون خود نمی توانند بزرگ شوند و به دنبال آن هستند تا مکتب شهید رییسی ادامه پیدا نکند.

فاریابی اضافه کرد: رسالت ما ادامه راه آن شهید و نیز شرکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه است که تضمین کننده حفظ و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت نیز در این آیین گفت: شهید رییسی کسی بود که در قلب سرزمین دشمن، کتاب آسمانی قرآن را بر سر دست گرفت و گفت این حقیقت است و حقیقت هیچگاه نمی سوزد.

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا با بیان اینکه نباید اجازه داد کشور به گذشته برگردد، گفت: در انتخابات پیش رو باید به کسی رای داد که بیشترین شباهت را با رییس جمهور شهید داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات به نظام و مردم آسیب می زند، ادامه داد: فرق می کند چه کسی رییس جمهور شود و همه باید هوشمندانه در این انتخابات شرکت کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =