. دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کد خبر: 95432 تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 | 19:42 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: مردم حماسه خود را با حضور در پای صندوق های رای تکمیل کنند

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: قدرت در مکتب اسلام به معنای خدمت به انسانیت است و مدیر باید با خدمت به مردم، جامعه و کشور را در راه نظام مقدس اسلامی هدایت کند. وی تاکید کرد: امروز باید خدمتگزاری انتخاب کنیم تا بتواند خادم این ملت باشد […]

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: قدرت در مکتب اسلام به معنای خدمت به انسانیت است و مدیر باید با خدمت به مردم، جامعه و کشور را در راه نظام مقدس اسلامی هدایت کند.

وی تاکید کرد: امروز باید خدمتگزاری انتخاب کنیم تا بتواند خادم این ملت باشد و برای این ملت خدمت صادقانه و بی‌منت داشته باشد.

تارم با اشاره به حماسه بدرقه گسترده شهدای خدمت توسط مردم ایران اسلامی بیان کرد: مردم می توانند حماسه خود را با حضور در پای صندوق های رای تکمیل کنند.

وی یادآور شد: رییس جمهور شهید کارخانه‌های نیمه تعطیل و تعطیل را به گردش درآورد، بحران آب در بسیاری از استان ها را حل کرد، زیرساخت های کشور را ایجاد کرد، همچنین روابط با جهان، کشورهای همسایه و سازمان‌های بین المللی را ایجاد کرد.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب امروز مردم، راه این شهید ادامه یابد و باعث گشایش ها، عزت و رفاه شود.


وی افزود: مردم رییس جمهوری از جنس شهید رییسی انتخاب کنند و کارها با همان شتاب، صداقت و مردم‌داری ادامه پیدا کند.


تارم گفت: انتخاباتی کاملا رقابتی با رقابت شدید داریم و نظرات و سلایق مختلف در آن حضور دارند.
وی اضافه کرد: صدا و سیما در این مدت کوتاه برنامه ریزی خوبی کرد تا نامزدها برنامه‌ها و خودشان را معرفی کنند.
امام جمعه جیرفت افزود: یکی از راه‌های انتخاب اصلح این است که ببینیم حامیان نامزدها چه اشخاصی هستند، سابقه آنها چیست و کدامیک بیشتر مورد حمله دشمنان قرار می گیرند.


وی با بیان اینکه معنای تقوا مراقبت و محافظت از اعمال، گفتار، تصمیم و انتخاب است ادامه داد: باید بر اساس عقل، فکر، تدبیر و سنجیده عمل کرد.


امام جمعه جیرفت افزود: سرنوشت خودمان و کشور به مدت چهار سال و امور اجرایی کشور از سطح کلان تا بخشداری، فرمانداری و دهیاری ها به رعایت تقوای ما در تصمیم و انتخاب ما بستگی دارد.


وی یادآور شد: تقوا فقط دعا، عبادت و نماز و روزه نیست بلکه اینها مصادیقی از آن است و تقوا به معنای مراقب خود بودن نیز است؛ انسان باید بداند چکار می کند و هر تصمیم با اراده و فکر صورت گیرد. / ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =