. دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کد خبر: 95427 تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 | 13:12 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: مردم نمی‌گذارند دیگران در سرنوشتشان دخالت کنند+فیلم

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، امام جمعه جیرفت گفت: ملت از فرصت انتخابات و حق خود در تعیین سرنوشتشان استفاده می‌کنند و نمی‌گذارند توسط دیگران در آینده آنها دخالت شود. حجت الاسلام میثم تارم روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق  اظهار کرد: امروز روز حماسه بزرگ ملت ایران اسلامی است […]

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، امام جمعه جیرفت گفت: ملت از فرصت انتخابات و حق خود در تعیین سرنوشتشان استفاده می‌کنند و نمی‌گذارند توسط دیگران در آینده آنها دخالت شود.

حجت الاسلام میثم تارم روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق  اظهار کرد: امروز روز حماسه بزرگ ملت ایران اسلامی است و یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور پرتلاش را گرامی می‌داریم.

وی تاکید کرد: مردم در این روز که روز کار جهادی برای ملت اسلامی است به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در انتخاباتی کاملا رقابتی با حضور چهره ها، سلایق و نامزدهایی با گرایش های مختلف حضور دارند.تارم ادامه داد: امید می رود مردم با انتخاب اصلح کار و تلاش شبانه روزی شهید رییسی را ادامه دهد.

فرماندار جیرفت هم بعد از انداختن رای خود گفت: امروز برای اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب آمده ایم و همه مردم ایران اسلامی و مردم شهرستان جیرفت آمده‌اند به حضرت آقا لبیک بگویند.

احمد بلندنظر افزود: مردم خوب شهرستان جیرفت به پاس خدماتی که نظام اسلامی انجام داده آمده‌اند برای تعیین سرنوشت چهار سال آینده خود در مسیری که انقلاب حرکت می‌کند رای بدهند و از بین کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: به پاس خدماتی که رییس جمهور شهید انجام داده امسال نسبت به همه سال های گذشته حضور مردم پررنگ‌تر خواهد بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =