. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2128 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 | 05:08 ق.ظ

جزییات قتل ایمان / گناهش میانجیگری بود.

شامگاه ۱۸تيرماه امسال مرد جواني به نام ايمان براي ميانجيگري در اختلافات اعضاي ۲خانواده به روستاي خضرآباد از توابع عنبرآباد در استان كرمان رفت. اين اختلاف از چند‌ماه قبل بر سر ازدواج دختر و پسري از ۲خانواده آغاز شده بود و دامنه آن روزبه‌روز گسترده‌تر مي‌شد. با اينكه ايمان ۳۴ساله و مزرعه‌دار بود اما اهالي […]

شامگاه ۱۸تيرماه امسال مرد جواني به نام ايمان براي ميانجيگري در اختلافات اعضاي ۲خانواده به روستاي خضرآباد از توابع عنبرآباد در استان كرمان رفت. اين اختلاف از چند‌ماه قبل بر سر ازدواج دختر و پسري از ۲خانواده آغاز شده بود و دامنه آن روزبه‌روز گسترده‌تر مي‌شد. با اينكه ايمان ۳۴ساله و مزرعه‌دار بود اما اهالي منطقه او را به‌عنوان جواني معتمد قبول داشتند و در اختلافات اهالي روستا او بود كه پا پيش مي‌گذاشت و اختلافات را برطرف مي‌كرد. آن شب نيز او مي‌خواست اختلاف پيش آمده را بر طرف كند. جلسه با سلام و صلوات آغاز شد و همه‌‌چيز به خوبي پيش مي‌رفت.

او مشغول صحبت با بزرگ‌تر خانواده بود كه يكي از نزديكان صاحبخانه شروع به مانع تراشي كرد. ايمان از طرفين مي‌خواست اختلافات را كنار بگذارند اما اين مرد با حرف‌هايش مانع صلح و سازش بين ۲خانواده مي‌شد. به همين دليل ايمان به وي اعتراض كرد اما مرد خشن ناگهان از جيبش يك قبضه كلت كمري بيرون كشيد و به سوي ايمان نشانه رفت. همه‌‌چيز در يك لحظه اتفاق افتاد و مرد مسلح ماشه را چكاند تا گلوله به پهلوي مرد جوان اصابت و او را مجروح كند. در يك چشم به هم زدن جلسه صلح و سازش رنگ خون به‌خود گرفت و به ميدان جنگ تبديل شد. ايمان كه در برابر مرد مسلح بي‌دفاع بود با كمك چند نفر به بيمارستان انتقال يافت و تحت مداوا قرار گرفت. هرچند پزشكان در همان ساعت‌هاي اوليه چند جراحي روي او انجام دادند اما شدت جراحت و خونريزي به حدي بود كه وي يك روز بعد روي تخت بيمارستاني در كرمان جانش را از دست داد.

در تعقيب قاتل
به‌دنبال اين جنايت تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد. از سوي ديگر به درخواست فرماندار جيرفت جلسه شوراي تأمين استان برگزار و ابعاد مختلف اين حادثه مورد بررسي قرار گرفت. در پايان اين جلسه به پليس آگاهي استان ماموريت داده شد به اين پرونده به‌طور ويژه رسيدگي شود. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد قاتل فراري مردي حدود ۴۰ساله و از افراد شرور منطقه است كه بعد از اين حادثه به محل نامعلومي گريخته است. با وجود اين تحقيقات براي دستگيري وي در جريان است.

همشهری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =