. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3558 تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 | 08:24 ق.ظ

شهردار بلوک :عدم ساماندهی و هدایت سیلاب ها باعث ورود سیلاب ها به شهر بلوک می شوند

شهردار بلوک صبح امروز در گفتگو با سایت کنارصندل اظهار داشت سیل اخیر خسارات های به شهر بلوک وارد کرده است و شهرداری بلوک با همین امکانت کم به کمک سیل زدگان شتافت. بهروز پناهنده در خصوص جاری شدن سیل  اخیر در منطقه  گفت با توجه به شیب تندی که از ارتفاعات و دشتهای اطراف  که به طرف […]

شهردار بلوک صبح امروز در گفتگو با سایت کنارصندل اظهار داشت سیل اخیر خسارات های به شهر بلوک وارد کرده است و شهرداری بلوک با همین امکانت کم به کمک سیل زدگان شتافت.

بهروز پناهنده در خصوص جاری شدن سیل  اخیر در منطقه  گفت با توجه به شیب تندی که از ارتفاعات و دشتهای اطراف  که به طرف شهر بلوک سرازیر می می شود با کوچکترین باران باعث آبگیرمعابر و خسارت به  شهر می شود و سرانجام کلیه رودهای فصلی که که ناشی از جریان های سیلابی هستند به چیل (رودخانه )بلوک سرازیر و سپس به هلیل رود می ریزند.

پناهنده تصریح کرد : متاسفانه عدم ساماندهی و هدایت این سیلاب ها باعث می شود که  سیلاب ها وارد اطراف شهر و خود شهر شوند و با عث خسارت به منازل و بافت قدیمی شهر بشود که باعث نگرانی مردم شده است.

وی در ادامه افزود با توجه به نزدیکی به فصل باران علاج این مشکل را سازماندهی رود های فصلی و تامین اعتبار به میزان ۵۰۰میلیون تومان است که انتظار داریم اداره راه و مسکن و شهر سازی و جهاد کشاورزی و به کمک شهرداری سیل بند ها در منطقه  و در مسیر سیلا ب ها احداث شود تا شاهد این خسارات نباشیم

شهردار بلوک همچنین بیان داشت که استقرار  پایگاه راهداری در منطقه یکی از نیاز های اساسی و فوری است که همت همه مسئولان امر را میطلبد.  

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =