. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3564 تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 | 04:23 ق.ظ

۳۸۰ میلیارد ریال برای طرح های عمرانی جیرفت اختصاص یافت

  به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، فرماندار جیرفت بیان کرد: در راستای توسعه اقتصادی شهرستان با پیگیری های انجام شده ۳۸۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۶۷ طرح عمرانی اختصاص یافت. احمد امینی روش روز دوشنبه درباره نتایج دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: این اعتبار از محل […]

0000000000000000000000000000%2011

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، فرماندار جیرفت بیان کرد: در راستای توسعه اقتصادی شهرستان با پیگیری های انجام شده ۳۸۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۶۷ طرح عمرانی اختصاص یافت.

احمد امینی روش روز دوشنبه درباره نتایج دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی، ماده ۱۸۰ و اعتبارات عمرانی به این طرح ها اختصاص داده شده است.

وی گفت: برخی از این طرح ها در سال های قبل شروع شده و با توجه به اینکه برای اجرای آنها اعتبار هزینه شده لذا نیاز است با تخصیص اعتبار لازم به اتمام برسند.
وی تصریح: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات بوده و بهره برداری از آنها در توسعه اقتصادی شهرستان موثر است.

فرماندار جیرفت افزود: در این دیدار پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار لازم به فرودگاه جیرفت نیز انجام شد.
وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و عنایت استاندار کرمان به شهرستان، امسال افزایش ۱۱ درصدی را در تخصیص اعتبارات شهرستان داشته ایم.

امینی روش گفت: باید طرح های نیمه تمام در شهرستان به اتمام برسند زیرا این مساله هم خواست مردم است و هم مورد تاکید دولت قرار دارد.

 

منبع:سایت اطلاع رسانی فرمانداری جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =