. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3954 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 | 16:33 ب.ظ

نمایش فیلم تلویزیونی «معمای ارتا» با موضوع خرید و فروش عتیقه جات جیرفت روز جمعه از شبکه شما

به گزارش سایت کنارصندل، همزمانی هفته دفاع مقدس با عید سعید قربان، عمده فیلم‌های روزهای پایانی هفته را در دو ژانر جنگی و کمدی قرار داده است، براین اساس طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه بیش از ۳۰ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد رفت. فیلم تلویزیونی «معمای ارتا» به کارگردانی […]

به گزارش سایت کنارصندل، همزمانی هفته دفاع مقدس با عید سعید قربان، عمده فیلم‌های روزهای پایانی هفته را در دو ژانر جنگی و کمدی قرار داده است، براین اساس طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه بیش از ۳۰ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد رفت.
فیلم تلویزیونی «معمای ارتا» به کارگردانی حسن کاربخش هم در روز جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما به روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان «معمای ارتا» آمده که: پروفسور در منطقه جیرفت به عنوان مسوول کاوش یک شهر است. منصور داماد پروفسور نیز در کار خرید و فروش عتیقه جات است، وی مجسمه شاهین سنگی را به شخصی که رابط صفار، قاچاقچی آثار باستانی است می‌دهد تا آن را به دست صفار برساند اما در میانه راه رابط در صحرا تلف می شود و…

منوچهر آذر، سولماز غنی، نادر فلاح، حسن اسدی، سارا منجزی و رضا آشتیانی در فیلم تلویزیونی «معمای ارتا» – تولید مرکز کرمان – نقش آفرینی کرده‌اند.

«ضد گلوله»، «خاطرات مرد نامرئی»، «مردان آفتاب»، «جک ناقلا»، «امید و شجاعت»، «میش»، «گربه کلاه به سر»، «سر پر سودا»، «مزرعه»، «شرف خانواده فاضل»، «افسانه ناشناخته»، «معراجی ها»، «سفر بزرگ»، «بزرگ‌ترین نبرد محمدعلی»، «میمون قهرمان»، «تجارت آلوده»، «مدرسه پیر مردها»، «پیمان جاودان زندگی»، «به دام افتاده»، «مار و پله»، «معمای ارتا»، «ابراهیم خلیل الله»، «صخره مرجانی»، «دو دو تا چهارتا»، «شغل ایتالیایی»، «سارقین جوان»، «دایه مکفی»، «زبان مادری»، «پرستار بچه ها»، «کودک و فرشته» و «در جستجوی عدالت» از جمله فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های آخر هفته تلویزیون هستند که روزهای پنجشنبه و جمعه – دوم و سوم مهرماه – پخش خواهند شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شش =