. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9453 تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | 14:07 ب.ظ

آگهی پذیرش طلبه ویژه برادران در حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت

به گزارش سایت کنارصندل؛ حجت الاسلام شهدادنژاد در گفتگو با خبرنگار سایت، گفت: حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت از بین برادران واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ ثبت نام میکند. مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت افزود: ثبت نام این دوره به صورت حضوری در حوزه علمیه امام صادق(ع) و حوزه علمیه امام باقر(ع) شهرستان جیرفت […]

IMG_20160305_173255

به گزارش سایت کنارصندل؛ حجت الاسلام شهدادنژاد در گفتگو با خبرنگار سایت، گفت: حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت از بین برادران واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ ثبت نام میکند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت افزود: ثبت نام این دوره به صورت حضوری در حوزه علمیه امام صادق(ع) و حوزه علمیه امام باقر(ع) شهرستان جیرفت و یا به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه از تاریخ چهارم بهمن ماه۹۴ تا بیستم فروردین ماه ۹۵ انجام می شود.

 حجت الاسلام شهدادنژاد از جمله شرایط ثبت نام را:
– برخورداری از صلاحیتهای اعتقادی, اخلاقی و اجتماعی
– اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
– تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– برخورداری از سلامت جسمی و روحی
– دارا بودن حداقل تحصیلات جهت دوره های آموزشی
– نداشتن منع قانونی نظام وظیفه
– و برای داوطلبین ورود به حوزه علمیه امام باقر علیه السلام (سفیران) جیرفت را علاوه بر شرایط فوق, داشتن دیپلم یا اشتغال به تحصیل در سال سوم دبیرستان به شرط قبولی در امتحانات آخر سال بر شمرد.

لازم به ذکر است که حوزه امتحانات داوطلبین ورودی بعد از قریب ده سال از شهرستان کهنوج جدا و امسال در مسجد جامع جیرفت برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه طلاب حوزه های علمیه میراث داران اسلام و سربازان امام زمان(عج) هستند، بیان داشت: طلاب علوم دینی همواره در تلاش بوده اند تا با عزمی راسخ و استمداد از پروردگار متعال در دو بعد علم و تقوا سرآمد باشند.

وی در پایان از همکاری خوب امام جمعه شهرستان، ائمه جماعات، روحانیون و رسانه‌های ارتباط جمعی شهرستان در تشویق افراد برای ورود به حوزه علمیه تقدیر کرد.

شماره تلفن حوزه امام صادق(ع) جیرفت: ۰۳۴۴۳۳۱۶۰۲۴-۵

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =