. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9506 تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 | 19:43 ب.ظ

عارفی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از رفع ابهامات لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در کمیسیون خبر داد

به گزارش سایت کنارصندل, فرج الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۶ اسفند) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل اعاده شده از صحن مجلس برای رفع ابهامات در دستور جلسه امروز قرار گرفت. نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصریح […]

به گزارش سایت کنارصندل, فرج الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۶ اسفند) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل اعاده شده از صحن مجلس برای رفع ابهامات در دستور جلسه امروز قرار گرفت.


نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ابهام در خصوص عدم اخراج زنان شاغل، رفع و تاکید شد که این قانون تنها مشمول زنان شاغلی است که دارای شرایط مندج در لایحه مذکور هستند؛ همچنین ابهام در خصوص شدت معلولیت در این لایحه مجددا مورد بررسی قرار گرفت و ایراد آن رفع شد و این لایحه در نوبت رسیدگی در صحن علنی قرار خواهد گرفت.


وی افزود: بررسی طرح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری نیز، دومین محور مطرح در کمیسیون اجتماعی بود که در این زمینه اظهار نظر دستگاه‌های مربوط نیز مورد بررسی قرار گرفت.


نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم یادآور شد: برای بررسی کارشناسانه تر طرح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری، کارگروهی تشکیل شد تا مسائل را به شکل دقیق تر بررسی کند که در این کارگروه علاوه بر نمایندگان مجلس از نمایندگان دولت و دستگاه‌های مربوط نیز حضور خواهند داشت./

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =