. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9511 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 | 04:19 ق.ظ

حجت الاسلام یارالهی دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت:

اکثر مدارس شهرستان جیرفت دارای امام جماعت هستند

به گزارش سایت کنارصندل, دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در زمینه مالی مشکلاتی دارند که نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر مردم و مسئولین دارند، گفت: با وجود جلساتی که با مسئولین گرفته شد اما فتح بابی در این زمینه نشد.   حجت الاسلام کرامت یارللهی صبح گفت: […]

به گزارش سایت کنارصندل, دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در زمینه مالی مشکلاتی دارند که نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر مردم و مسئولین دارند، گفت: با وجود جلساتی که با مسئولین گرفته شد اما فتح بابی در این زمینه نشد.

 

حجت الاسلام کرامت یارللهی صبح گفت: مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین مقدس اسلام بنا شده است و در تمام ابعاد نیازمند عملیاتی کردن این مفاهیم هستیم.

 

وی افزود: یکی از عوامل گسترش تفکرات انقلابی وجود افراد متخصص در جامعه است که در این زمینه روحانیون پیشرو هستند و ما نیازمند نیروهای متعهد بیشتری هستیم.

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت گفت: در این راستا حوزه علمیه جیرفت در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در قسمت خواهران و برادران اقدام به ثبت نام می کند.

 

وی با اشاره به اینکه این آزمون برای اولین بار در جیرفت برگزار می شود، افزود: ثبت نام از ۴ بهمن شروع و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد همچنین امتحان کتبی آن در اردبهشت سال ۹۵ برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یاراللهی خاطرنشان کرد: ثبت نام و برگزاری آزمون خواهران و برادران همزمان در مسجد جامع جیرفت برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: اکثر مدارس در شهرستان دارای امام جماعت هستند و به دنبال این هستیم که تمام مدارس را در این زمینه فعال کنیم.

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت اظهار داشت: حوزه های علمیه کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه مالی دارای مشکلاتی هست که نیاز به همکاری مردم و ومسئولین دارند اما علی رغم وجود جلسات با مسئولین اما متاسفانه فتح بابی نشده است.

 

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز جیرفت به دنبال پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مدظله االعالی است و در این زمینه نشست هایی نیز برگزار می شود.

 

شبستان

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =