. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10324 تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1395 | 04:11 ق.ظ

فرماندار جیرفت در شورای اداری شهرستان:

۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی سال گذشته در جیرفت/ در دو سال گذشته معادل چهار سال در روستاها کار انجام شده است

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح دیروز ۲۱ فروردین ماه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد ، فرماندار جیرفت ضمن تبریک سال ۱۳۹۵ گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی سال گذشته در جیرفت انجام شده است و نگاه دولت به روستاها به عنوان واحد تولیدی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح دیروز ۲۱ فروردین ماه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد ، فرماندار جیرفت ضمن تبریک سال ۱۳۹۵ گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی سال گذشته در جیرفت انجام شده است و نگاه دولت به روستاها به عنوان واحد تولیدی است که در دوسال گذشته معادل چهار سال در این مناطق کار انجام شده است.

IMG_5365

 

وی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به همه ی ما توفیق عنایت فرماید که بتوانیم خدمتگزاری صدیق برای مردم باشیم و در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل می باشد در سال ۹۵ به معنای واقعی در عمل باشیم.

 

فرماندار جیرفت با اشاره به تصویب ۱۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته در این شهرستان گفت: ۳۵ طرح تصویب شده در جیرفت هم اکنون به بهره برداری رسیده است. امینی روش افزود:استان کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی با اجرای طرح مثلث توسعه نسبت به دیگر استانها پیشرو و نگاه استاندار کرمان نگاه توسعه گراست.

IMG_5369

 

وی همچنین در طرح مثلث توسعه اقتصادی گفت: که این طرح نماد واقعی اقتصاد مقاومتی است که در این طرح با جذب سرمایه های غیردولتی زمینه شکوفایی استان کرمان فراهم می شود. فرماندار جیرفت با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بیان کرد: استقلال یعنی اقتصاد مقاومتی و ایستادگی بر پایه توان داخلی، لذا همه باید در این زمینه تلاش کنند.

 

وی افزود: سال ۹۴ با توجه به همه ی سختی ها که در حوزه مالی داشتیم ، علیرغم همه محدودیت ها دولت با سیاست هایی که در بحث خارجی و داخلی داشتند در بحث دیپلماسی به دنیا اثبات کردند حقانیت جمهوری اسلامی ایران را و ثابت کردند ما اهل جنگ نیستیم ، ما اهل تعاملیم ، ما اهل مذاکره ایم ، اما در رابطه با حق و حقوق خودمان ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

IMG_5367

وی خاطرنشان کرد: تحریم ها برای کشور ما فرصت بود چنانچه دیدیم دولت با انضباط مالی سال گذشته را پشت سر گذاشت و از ریخت و پاش های اضافی جلوگیری کرد.

وی افزود: شهرستان جیرفت طی سال گذشته کمترین اتلاف وقت را در زمینه مسائل حاشیه ای داشته و تمرکز خود را در راستای عمران منطقه گذاشته است.

 

امینی روش تصریح کرد: امنیتی خوبی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر شهرستان جیرفت حاکم است. وی با بیان اینکه زیربنای اقتصاد مقاومتی، امنیت است بیان کرد: امنیت با زور محقق نمی شود و نمی توان در این زمینه بی تفاوت بود لذا همه باید در این زمینه همکاری کنند تا شاهد کاهش جرائم باشیم.

IMG_5384

فرماندار جیرفت ادامه داد: ائمه جمعه، جماعت و اصحاب رسانه با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می توانند در زمینه کاهش جرایم موثر باشند.

وی گفت:یکی از مشکلات جنوب کرمان افت ولتاژ برق بود که با پیگیری های انجام شده ۱۱۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است و هم اکنون شاهد اصلاح این مشکل هستیم.

 

وی گفت: دولت توجه ویژه ای به فراهم کردن زیرساخت ها دارد و در شهرستان جیرفت با استقرار گمرک، فرودگاه، استاندارد و اداره کل حمل و نقل پایانه ها زیرساخت های بخش سرمایه گذاری فراهم شده است.

امینی روش افزود: مرز هوایی برای پروازهای بین المللی، حلقه آخر زیرساخت های سرمایه گذاری منطقه جنوب کرمان است که پیگیر انجام آن هستیم و امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

IMG_5400

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =