. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10839 تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 | 04:46 ق.ظ

با حضور دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران:

انجمن اسلامی معلمان جنوب کرمان افتتاح شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز با حضور دکتر عبدالرزاق موسوی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران ، تیموری رئیس انجمن اسلامی معلمان کرمان و جمعی از معلمان ، انجمن اسلامی معلمان جنوب کرمان افتتاح شد و آقای محمودی به عنوان رئیس انجمن اسلامی معلمان جیرفت انتخاب شد.     محمودی ضمن تسلیت شهادت امام موسی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز با حضور دکتر عبدالرزاق موسوی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران ، تیموری رئیس انجمن اسلامی معلمان کرمان و جمعی از معلمان ، انجمن اسلامی معلمان جنوب کرمان افتتاح شد و آقای محمودی به عنوان رئیس انجمن اسلامی معلمان جیرفت انتخاب شد.

 

IMG_8531

 

محمودی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: دکتر عبدالرزاق موسوی که امروز ما در خدمتشان هستیم بیش از ۱۰ سال از عمر شریف و عزیز خود را در سلول های بعثیان گذرانده است ، پس ما مدیون این عزیزان هستیم و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری داریم داریم.

 

وی افزود: اگر نبود ارشاد های پندگونه مقام معظم رهبری و درایت و شجاعت رئیس جمهور محبوبمان جناب آقای روحانی و تلاش های خستگی ناپذیر تیم هسته ای ایران برجام به فرجام نمی رسید و بذر امیدی که دولت جناب آقای روحانی در دل امید مردم کاشت و ما خوشحال و شکرگذار این نعمت هستیم و امیدواریم که دولت های غربی به تعهدات خود پای بند باشند و ما نتایج برجام را کشور و همچنین در آموزش این کشور ببینیم .

IMG_8556

محمودی با ابراز امیدواری گفت: با درایت جناب موسوی و دیگر دوستان امیدواریم فراکسیون فرهنگیان در مجلس یازدهم قوی تر و مطالبات معلمان که نزدیک به یک میلیون معلم می باشد بیش از بیش مورد توجه قرارگیرد .

وی افزود: همانگونه که در بهداشت و درمان این کشور اتفاق های خوبی افتاد امیدواریم در آموزش و پرورش هم بیفتد .

IMG_8540

 

تیموری رئیس انجمن اسلامی معلمان کرمان نیز در این جلسه گفت: انجمن با انقلاب متولد شد و قبل از انقلاب به وسیله شهید رجایی و باهنر شکل گرفت و به شدت مورد توجه امام خمینی (ره) بود و در انجمن نماینده داشتند و تا سال ۸۱ امام خامنه ای نیز نماینده ای داشتند و بعد به لحاظ مسائل حقوقی و مشکلات و بحث های که در تشکلات بوجود آمد و تشکل رسمی و قانونی و حاکمیتی نیستند اساسنامه اصلاح شد ولی همچنان مورد توجه مقام معظم رهبری هست و این جمع را به عنوان یک جمع متین می شناسد.

 

وی افزود:انجمن اسلامی یک تشکلی است سیاسی ، صنفی ولی اصلاح طلب و با رویکردی جدیدی که از وقت روی کار آمدن دولت تدبیر و امید داشته و قوانین که در باطن این ها تبعیض های ناروایی که نسبت به فرهنگیان شده و از سال ۹۲ به بعد رویکرد انجمن برای احقاق حقوق معلمان و تامین امنیت شغلی معلمان و تامین آبروی و حیثیت همه معلمان و رفع تبعیض در پرداخت ها خصوصا بازنشستگان فعالیت می کند.

 

IMG_8561

 

دکتر عبدالرزاق موسوی نیز در این جلسه بیان کرد: تقدیر و تشکر می کنم از همه کسانی که همت کردند تا انجمن اسلامی معلمان در جیرفت و جنوب کرمان شکل بگیرد.

 

وی ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: آنچه ملت ما دنبال می کردند تغییر بود ،تغییر در توع نگاه ها ،نوع نگاه ها به دستاوردهای انقلاب و مردم آمدند در پای صندوق های رأی خیلی شفاف و روشن خواسته های خودشان را با آرایی که که صندوق ریختند بیان کردند.

 

وی افزود : نمایندگان آمدند و رأی مردم را گرفتند و به مجلس رفتند و در اینجاست که احزاب و گروه های سیاسی نمی توانند بی تفاوت باشند ، و انجمن اسلامی معلمان نیز بی بهره نیست و باید پاسخگوی معلمان باشد و یکی از کارهایی که این انجمن باید دنبال کند پاسخگو کردن نمایندگان به دولت و مردم است و اصل ۵۶ قانون اساسی تگلیف همه ی ما را روشن کرده است و ما خلاف قانون اساسی نمی خواهیم صحبت کنیم و همه ی ما به قانون اساسی وفاداریم .

 

وی تصریح کرد: سابقه انجمن اسلامی معلمان ایران به قبل از انقلاب بر می گرددو پدیدآورندگان آن شهیدان رجایی و باهنر بودند و به مروز زمان این انجمن به یک تشکل غیردولتی تبدیل شد.

IMG_8568

 

وی افزود: این انجمن در بیش از ۴۰۰ شهر کشور در حال حاضر فعالیت دارد و بیش از ۷ هزار عضو رسمی دارد که به لحاظ کمیت، قوی ترین و گسترده ترین تشکل سیاسی در کشور است.

 

موسوی بیان کرد: در سال گذشته انجمن دو ماموریت اصلی برای خود تعریف کرده بود ۱- تلاش برای حضور فرهنگیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد فراکسیون فرهنگیان و ۲- ساماندهی ساختاری انجمن ، به این طریق که در دورترین جای کشور بداند چطور باید فعالیت کند.

 

وی در پایان گفت: یکی از برنامه های این انجمن حضور فرهنگیان در انتخابات شورای اسلامی شهر است که بتواند با کمک شورا بیش از بیش از حقوق معلمان دفاع کند و حامی این قشر باشد.

IMG_8527 IMG_8528IMG_8535 IMG_8538IMG_8566 IMG_8582IMG_8588 IMG_8602IMG_8609 IMG_8600

 

لازم به ذکر است که کوچکعلی کمالی عضو شورای اسلامی شهر جیرفت نیز به عنوان یکی از اعضای شورای انجمن اسلامی معلمان  استان کرمان انتخاب شد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =