. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12008 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 | 17:12 ب.ظ

جلسه سرمایه گذاران روس در جیرفت برگزار شد

مسؤلان جیرفت: اغوشمان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز است

به گزارش سایت کنارصندل, جلسه راهکارهای صادرات محصولات کشاورزی با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبراباد و سرمایه گذاران کشور روسیه در محل سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.   یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در حاشیه این جلسه گفت : آنچه که تا به امروز مردمان جنوب استان کرمان را […]

به گزارش سایت کنارصندل, جلسه راهکارهای صادرات محصولات کشاورزی با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبراباد و سرمایه گذاران کشور روسیه در محل سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.

 

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در حاشیه این جلسه گفت : آنچه که تا به امروز مردمان جنوب استان کرمان را رنج داده است مشکلاتی است که کشاورزان بعد از برداشت محصولات خود به آن گرفتار میشوند و ما تصمیم داریم با همکاری و همدلی، بخش خصوصی را فعال کنیم تا کشاورزان در امنیت شغلی پایدار بسر ببرند.

 

کمالی پور افزود : بسته بندی محصولات کشاورزی جیرفت و عنبرآباد باید برندسازی شوند تا محصولات به نام جیرفت و عنبرآباد در داخل و خارج از کشور توزیع و عرضه شوند.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبراباد تصریح کرد: ما به همین هئیت بسنده نکرده و در حال رایزنی هستیم تا شرکت های خصوصی دیگری را نیز به منطقه بیاوریم ، پتانسل های منطقه را از نزدیک ارزیابی کنند و همچنین ظرفیت های منطقه را ببینند و با آرامش بیشتری سرمایه گذاری کنند.

 

کمالی پور ادامه داد: همانطوری که در هفت هزار سال پیش جیرفت مرکز تجارت بوده است ما باید در حلقه وحدت دو شهرستان کاری بکنیم که اینجا به عنوان پایگاه تجاری دنیا شناخته شود.

 

دکتر کمالی پور در پایان گفت: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی ،آغوشمان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز است و همه مسولین گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راستای این شعار حرکت میکنیم.

 

پیش از شروع جلسه فرود سالاری رییس سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان ضمن تشکر از تلاشهای نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد که برای این جلسه پیگیری ویژه و دلسوزانه ای داشتتند گفت: این هئیت نماینده شرکت سرمایه گذاری، نماینده ستاد فرمان حضرت امام، نماینده شرکت دولتی روستک که از شرکتهای معتبر دنیاست و به لحاظ اهمیتی که این شرکت دارد رئیس این شرکت توسط شخص پوتین رییس جمهور روسیه انتخاب میشود.


سالاری گفت: این شرکت قرار بود در قزوین و اصفهان فعالیت کند با توجه به پیگیری های نماینده محترم, این جلسه در جیرفت برگزار و این نشست راه گشایی برای توسعه و اقتصاد منطقه خواهد بود.

 

IMG-20160616-WA0028IMG-20160616-WA0027IMG-20160616-WA0026IMG-20160616-WA0025IMG-20160616-WA0024

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =