. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12161 تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 | 02:03 ق.ظ

آیین جشن گلریزان زندانیان شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برگزار، و۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیران جمع‌آوری شد+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت شامگاه سه‌شنبه در آیین جشن گلریزان شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: در زندان جیرفت ۳۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد که از این تعداد ۲۰ نفر مربوط به مهریه، چهار نفر تصادف و مابقی بدهی مالی است.   احمدعلی انجم‌روز بیان داشت: فرهنگ غلط […]

به گزارش سایت کنارصندل ، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت شامگاه سه‌شنبه در آیین جشن گلریزان شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: در زندان جیرفت ۳۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد که از این تعداد ۲۰ نفر مربوط به مهریه، چهار نفر تصادف و مابقی بدهی مالی است.

IMG_2140

 

احمدعلی انجم‌روز بیان داشت: فرهنگ غلط مهریه‌های سنگین موجب زندانی شدن، عده‌ای از جوانان شده است و باید این فرهنگ از جامعه پاک شود. وی با بیان اینکه جشن گلریزان برای جرایم غیرعمد برگزار شده است، تصریح کرد: همان‌طور که از عنوان این جشن مشخص است، مربوط به جرایم غیر‌عمد بوده و این امکان وجود دارد که این اتفاق برای هر یک از ما پیش بیاید و امیدواریم، خیران در این زمینه مشارکت ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه این موضوع‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند، عنوان کرد: عده‌ای به دلیل جرایم غیرعمد در زندان حبس و محتاج کمک خیران هستند.

 

IMG_2185

 

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت:زندانی‌های جرائم غیرعمد به دلیل حادثه‌ای ناخواسته گرفتار شدند و چشم امیدشان به دست خیران است. حسین برشان بیان داشت: هر لحظه امکان دارد این اتفاق برای همه ما رخ دهد و باید لحظه‌ای خودمان را جای این زندانیان بگذاریم تا آن‌ها را بهتر درک کنیم.

 

وی ابراز داشت: هدف از برپایی این جشن فرهنگ‌سازی برای مردم در زمینه اصلاح فرهنگ رانندگی و مهریه‌های سنگین در جامعه است.

 

وی با اشاره به قرار داشتن در ماه رمضان، ماه بخشندگی خداوند بیان داشت: در این ماه رحمت امیدواریم، خیران امید زندانیان را ناامید نکنند.

 

در این آیین مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیران جمع‌آوری و برای آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد هزینه شد.

IMG_2132IMG_2141 IMG_2145 IMG_2144 IMG_2143 IMG_2142 IMG_2159 IMG_2155 IMG_2183 IMG_2179 IMG_2175

 

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =