. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12190 تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 | 06:14 ق.ظ

فرماندار رودبارجنوب: تا کنون ۱۲ طرح اقتصاد مقاومتی اجرا و به بهره برداری رسیده است

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته سیاست های اقتصادمقاومتی به دولت ابلاغ شد افزود:اقتصاد مقاومتی راهی برابیمه کردن کشور در برابر هجمه ها فشارهای دشمنان است. فرماندار رودبارجنوب در ادامه با اشاره […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته سیاست های اقتصادمقاومتی به دولت ابلاغ شد افزود:اقتصاد مقاومتی راهی برابیمه کردن کشور در برابر هجمه ها فشارهای دشمنان است.

re3kr5ezrlne3

فرماندار رودبارجنوب در ادامه با اشاره به اینکه رسالت اقتصاد مقاومتی تنها شغل ایجاد کردن نیست افزود باید تولید داخلی را افزایش داد. وی راه دستیابی به این مهم را استفاده از تمامی فرصت ها و ظرفیت ممکن عنوان کرد.

وی اقتصاد بدون نفت را سیاستی کارآمد ذکر کرد و افزود تکیه به نفت سبب بروز مشکلات عدیده در زمان تحریم و فشارهای اقتصادی می شود ناوکی با بیان اینکه رزم حسینی یکی از استانداران خلاق کشور است افزود: وی توانست با تلاش و کار جهادی وهماهنگی بین ائمه جمعه و مسئولان برنامه های مفید اقتصادی در استان کلید بزند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: هر مدیر و مسئولی باید فرمانده اقتصاد مقاومتی باشد و ادارات تابعه را برای دستیابی به اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی مدیریت نماید.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد پویا لازمه استقلال اقتصادیست افزود: باید آنچنان دقیق و برنامه ریزی شده عمل نماییم که استقلال اقتصادی پیدا کنیم وی اضافه کرد یکی از اهداف این کارگروه برداشتن مشکلات سد راه سرمایه گذاران است لذا از بانک درخواست می شود در زمینه ارائه تسهیلات ،موانع را از سد راه سرمایه گذران بردارند را بردارند.

re3kr5ezrlne2

فرماندار رودبارجنوب با بیان اینکه در شهرستان رودبارجنوب منابع انسانی و طبیعی مناسب و مفیدی وجود دارد گفت:اگر بحران کآمی ب را کنترل کنیم بزرگترین خدمت را به نسل های آینده این خطه کرده ایم. ناوکی در ادامه پایه تمامی معضلات فرهنگ و اجتماعی کشور را کاستی های اقتصاد ذکر کرد و افزود:تمامی ادارات و نهادها بالاخص آموزش و پرورش و دانشگاه در بحث فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی هکاری بیش از پیش نمایند وی عملکرد نا حیه مقاومت بسیج و کمیته امداد را در شهرستان رودبارجنوب خوب عنوان کرد.

وی در پایان اضافه کرد تا کنون ۱۲ طرح اقتصاد مقاومتی اجرا و به بهره برداری رسیده و ۳۶طرح در دست اقدام و اجراو ۷۲ طرح دیگر در مرحله اولیه و اداری هست. و اضافه کرد بانک سینا آمادگی پرداخت تسهیلات را به متقاضیان و سرمایه گذاران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =