. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18597 تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | 22:29 ب.ظ

فرماندار شهرستان جیرفت خبر داد:

انقلاب در حوزه برق جیرفت

به گزارش کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت از انقلابی در حوزه برق جیرفت خبر داد. احمد امینی روش در جلسه ای که با حضور شهردار جیرفت ، معاون برنامه ریزی فرمانداری و مدیر اداره برق شهرستان جیرفت برگزار شد ، افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پیرامون کاهش تلفات برق جیرفت به این شهر اختصاص داده شده […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت از انقلابی در حوزه برق جیرفت خبر داد.

۴۲۶۰۲۶۶۷۷_۴۲۷۹۴

احمد امینی روش در جلسه ای که با حضور شهردار جیرفت ، معاون برنامه ریزی فرمانداری و مدیر اداره برق شهرستان جیرفت برگزار شد ، افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پیرامون کاهش تلفات برق جیرفت به این شهر اختصاص داده شده است.

 

وی افزود: ۱۲ هزار و ۴۸۸ متر طول شبکه جدید جهت احداث فشار متوسط ،تعداد ۱۷۷ پست برق ، ۷۱هزار و ۲۸۳ متر تبدیل و اصلاح شبکه های فرسوده ،تعداد ۱۳۰ متر فشار ضعیف زمینی و ۱۳ هزار ۹۹۴ متر احداث فشار ضعیف هوایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر جیرفت اجرا می شود.

 

امینی روش تصریح کرد: محل اجرای این پروژه ها در محله بهجرد ،کهوروئیه ،کلرود ، مرکز شهر ،شهرداری و محله رهجرد و همچنین شهرک فجر ، بیمارستان امام ، بولوار جانبازان ،خیابان رسالت ، مالک اشتر،محله صاحب آباد ، سرجاز و شهرک انقلاب ،سپاه ،شهرک شهید بهشتی و همچنین شهرک شهید رجایی انجام می شود.

 

فرماندار جیرفت با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این پروژه ها ، مشکلات مردم در افت ولتاژ برق به حداقل برسد ،گفت: حداقل تا پایان سال ۹۵ این پروژه ها به بهره برداری می رسند.

 

وی افزود: فصل زمستان بهترین موقعیت برای اجرای این پروژه هاست که امیدواریم تا پایان اسفندماه با بهره برداری از این پروژه ها ، در تابستان ۹۶ هیچگونه مشکلی در حوزه برق شهرجیرفت نداشته باشیم.

 

امینی روش اشاره کرد: در حوزه برق شهر جیرفت با توجه به افت ولتاژها و مشکلات عدیده ای که در این حوزه بود مردم وضعیت خوبی نداشتند، که با بهره برداری از این پروژه ها انقلابی در حوزه برق شهر جیرفت مشاهده می شود .

 

فرماندار جیرفت در پایان از همراهی و پی گیری های مهندس انجم شعاع مدیر برق جیرفت و همچنین همکاری ای که مهندس مختاری شهردار جیرفت در اجرای این پروژه ها با پیمانکاران خواهند داشت ،تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =