. چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18601 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 | 07:19 ق.ظ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد:

دوره ایمنی و آتش نشانی جایگاه های عرضه سوخت جنوب کرمان برگزار شد

 به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،دوره ایمنی و آتش نشانی به منظور ارتقای آمادگی کارکنان جایگاه های عرضه سوخت هفت شهرستان جنوبی به میزبانی جیرفت برگزار شد. مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد روز شنبه در حاشیه برگزاری این دوره گفت: دوره آموزشی به مدت یک روز به میزبانی […]

img_4490-1-768x512

 به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،دوره ایمنی و آتش نشانی به منظور ارتقای آمادگی کارکنان جایگاه های عرضه سوخت هفت شهرستان جنوبی به میزبانی جیرفت برگزار شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد روز شنبه در حاشیه برگزاری این دوره گفت: دوره آموزشی به مدت یک روز به میزبانی جیرفت برگزار شد و ۱۵۰ نفر از کارکنان جایگاه های عرضه سوخت جنوب استان کرمان آموزش های لازم را در خصوص ایمنی و آتش نشانی فرا گرفتند.


احمد سالاری ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا شد که این گواهینامه برای درجه بندی مجاری عرضه سوخت لحاظ می شود.


وی گفت: با توجه به مسافت راه شهرستان های جنوبی با مرکز استان با مساعدت مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان این دوره برای هفت شهرستان جنوبی با مرکزیت جیرفت برگزار شد.


سالاری افزود: نخستین بار سال گذشته این دوره در جنوب کرمان برگزار شد و امروز هم دومین مرحله آن برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =