. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18650 تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | 09:59 ق.ظ

جلسه ستاد اربعین ۹۵ بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت برگزار شد

  به گزارش سایت کنارصندل، جلسه ستاد اربعین ۹۵ با حضور کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، اعضای شورای دفتر و فرمانده پایگاه ها در محل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برگزار شد. کیوان محمودی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی زائران در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، جلسه ستاد اربعین ۹۵ با حضور کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، اعضای شورای دفتر و فرمانده پایگاه ها در محل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برگزار شد.

کیوان محمودی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی زائران در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به همت بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در سال ۹۵ با حضور فرمانده پایگاه های دانشجویی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت برگزار شد.

در این جلسه کیوان محمودی با بیان این که خدمت رسانی به عزاداران حضرت امام حسین (ع) سعادت بزرگی است که نصیب همه ی ما شده است، و پیاده روی اربعین حسینی فقط یک راهپیمایی نیست، بلکه سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان خواهد داشت.

وی با اشاره به این که کلیه پایگاه های بسیج دانشجویی شهرستان باید آمادگی کامل جهت میزبانی و استقبال از عزاداران محترم و همچنین ارائه خدمات مطلوب و شایسته را از محل پیاده روی حرم تا حرم گلزار شهدای شهرستان تا گلزار شهدای گمنام جیرفت (مصلا) رأس ساعت ۷ صبح حرکت داشته باشند و در طول این مسیر هر پایگاه بسیج دانشجویی یک موکب برپا می نماید.

کیوان محمودی اظهار داشت: در طول این مسیر برنامه های عزاداری از قبیل مداحی، سینه زنی و روضه خوانی برای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) نیز اجرا خواهد شد.

محمودی با اشاره به ضرورت تبیین این همایش بزرگ معنوی برای مردم جامعه گفت: اگر در همه ابعاد زندگی در مسیر اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع) قرار بگیریم و کارهایمان را با اخلاص و ایمان انجام دهیم، می‌توانیم اثرگذاری بالایی داشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اجرای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بیان کرد و افزود: با اجرای این فریضه الهی ضمن کاهش ناهنجاری های اجتماعی، جامعه به سمت تعالی رشد خواهد کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =