. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18843 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1395 | 09:10 ق.ظ

حضور قاضی دادگاه بخش جازموریان در کانون اصلاح و تربیت کرمان منجربه آزادی یک مددجو شد

به گزارش سایت کنارصندل، با حضور مهرانفر قاضی دادگاه عمومی بخش جازموریان در کانون اصلاح و تربیت کرمان زمینه آزادی یکی از مددجویان دادگاه جازموریان فراهم شد. رضا افضلی سرپرست کانون اصلاح و تربیت کرمان با اعلام این خبرگفت: در راستای سیاست های سازمان زندانها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، با دعوت از مهرانفرقاضی دادگاه […]

به گزارش سایت کنارصندل، با حضور مهرانفر قاضی دادگاه عمومی بخش جازموریان در کانون اصلاح و تربیت کرمان زمینه آزادی یکی از مددجویان دادگاه جازموریان فراهم شد.

رضا افضلی سرپرست کانون اصلاح و تربیت کرمان با اعلام این خبرگفت: در راستای سیاست های سازمان زندانها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، با دعوت از مهرانفرقاضی دادگاه بخش جازموریان و حضور ایشان در کانون، پرونده یک نفر از مددجویان حاضر در کانون اصلاح و تربیت که بیش از یک ماه بود که در کانون نگهداری می شد مورد بررسی قرار گرفت و با فک قرار بازداشت موقت مددجو ن – ج موافقت و زمینه آزادی وی را فراهم گردید و به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشت.

در ادامه قاضی دادگاه بخش جازموریان ضمن بازدید از تمامی قسمتهای کانون در جمع مددجویان قرار گرفت و در خصوص مشکلات قضایی مددجویان با آنان دیدار و گفتگو نمود.

منبع: اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان

۳-۱۴-۶۲۰x330

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =