. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 24433 تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 | 20:13 ب.ظ

امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ ” ماشاالله ملائی” فرمانده نیروی انتظامی جیرفت در همایش یک روزه ویژه فرماندهان، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ،با بیان اینکه انتخابات جلوه ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) وشهیدان انقلات اسلامی است، امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست. سرهنگ ملائی […]

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ ” ماشاالله ملائی” فرمانده نیروی انتظامی جیرفت در همایش یک روزه ویژه فرماندهان، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ،با بیان اینکه انتخابات جلوه ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) وشهیدان انقلات اسلامی است، امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست.
سرهنگ ملائی با بیان اینکه پرسنل انتظامی با پیروی از ولایت فقیه وظیفه تامین امنیت انتخابات و صیانت از آراء مردم را برعهده دارند ، گفت :انتخابات آبرو و حیثیت مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی است و انچه برای ما مهم است تامین امنیت اتتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم می باشد.

وی گفت: پرسنل انتظامی پیرو ولایت فقیه هستند و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری بایستی با عدم دخالت در انتخابات از ایجاد شائبه جلوگیری نمایند.

 

“ملائی ” افزود :تمام توانمان را به ‌کار می گیریم تا بتوانیم انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.

سرهنگ ” ملائی” خاطر نشان کرد: و در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، پلیس شهرستان با تشکیل قرارگاه ویژه و استفاده از توان تمامی یگان‌ها ، زمینه لازم را برای برقراری امنیت مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت یاد آور شد :کارکنان ناجا، نماینده حاکمیت در اجرای قانون و پاسداری ازانتخابات هستند از این رو حساسیت و دقت در نحوه رفتار و عمل کارکنان این نیرو امری حیاتی است .

این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به قانون ، اظهار داشت: امیدواریم ستادهای ‏انتخاباتی و طرفداران کاندیداها همچون دوره های گذشته که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده‌اند تا پایان خلق این حماسه سیاسی ‏با روحیه‌ برادری و اخوت با یکدیگر برخورد کرده و از ایجاد بی‌نظمی بپرهیزند‎.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با تاکید بر تعامل و همکاری کلیه سازمان ها در برگزاری هرچه بهتر انتخابات، خطاب به پرسنل بیان داشت: بایستی با هوشیاری کامل و اشراف اطلاعاتی ضمن استفاده ازتمامی ظرفیت ها، با برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه و استفاده از اهرم های اجتماعی و مشارکت، امنیت مطلوب را در برگزاری انتخابات ایمن و باشکوه ایجادکنیم.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =