. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28100 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 | 16:59 ب.ظ

نشست رسانه ای فرمانده نیروی انتظامی رودبارجنوب با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب استان کرمان، امنیت را محصولی اجتماعی دانست که جز با مشارکت مردم و تمامی نهادهای مسئول محقق نمی شود. سرهنگ فیروز بخت در این نشست که به مناسبت هفته نیروی انتظامی […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب استان کرمان، امنیت را محصولی اجتماعی دانست که جز با مشارکت مردم و تمامی نهادهای مسئول محقق نمی شود.
سرهنگ فیروز بخت در این نشست که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، امنیت را بستر شکوفایی در تمام زمینه ها دانست.
وی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از جمله حضور کادر درمانی در مناطق دور افتاده، ارائه خدمات مضاعف ، اجرای برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی و…از تمام شهروندان خواست تا برای اجرای هر چه بهتر این برنامه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 
این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که احساس امنیت نسبت به امنیت از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: هدف اصلی پلیس و رسانه در وهله اول باید ارتقای احساس امنیت در جامعه باشد.
این مقام ارشد انتظامی، اصحاب رسانه را همکار و بازوی توانمند پلیس برشمرده و خاطرنشان ساخت: ممکن است ماموریت پلیس و خبرنگار در ظاهر متفاوت باشد اما رسالت آنها در ارتقای احساس امنیت اجتماعی مشترک است.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب ضمن تشریح برنامه های پلیس در هفته ناجا، از تمامی رسانه ها خواست تا در این هفته نیز همچون گذشته یار و یاور پلیس باشند.
سرهنگ فیروزبخت : از کشف ۷/۵ تن انواع مواد مخدر در جریان عملیاتهای مختلف پلیسی و دستگیری ۱۸۳ نفر قاچاقچی طی یک سال گذشته در سطح شهرستان رودبار جنوب خبر داد و افزود: این آمار نشان از افزایش ۷۰% درصدی کشفیات در این زمینه را دارد.
وی دستگیری ۲۸۹ نفر انواع سارق، کاهش ۲۷ درصدی وقوع سرقت منزل و افزایش ۱۲۰درصدی کشف آن، کشف ۴۱ دستگاه انواع خودروی سرقتی، کشف ۱۰۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، و افزایش کشف ۵۲درصدی در این زمینه ، و همچنین افزایش ۳۲۷ درصدی کشف سرقت احشام در یک سال گذشته را نتیجه انجام گشتهای هدفمند انتظامی دانست که رشدی ۱۲درصدی را نشان می دهد.
فیروزبخت کشف ۸۲ هزارلیتر فرآورده های نفتی خارج از شبکه و قاچاق و همچنین انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال را از دیگر دستاوردهای پلیس رودبار جنوب دانست.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب افزایش تلفات تصادفات برون شهری را نگران کننده دانست.
سرهنگ فیروز بخت در پایان با اشاره به امنیت مطلوب شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: مطمئنا همکاری پلیس و رسانه می تواند احساس امنیت را بیش از پیش در جامعه گسترش دهد.

تصاویر: اسما انصاری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =