. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 32206 تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 | 23:26 ب.ظ

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان خبر داد:

آکادمی فوتبال شهرستان عنبرآباد بزودی راه اندازی خواهد شد

به گزارش کنارصندل، عصر امروز چهارشنبه دهم مردادماه به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد، دکتر علی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در صدر هیئتی وارد عنبرآباد شد و ضمن دیدار با مربیان فوتبال این شهرستان از زیرساختها و مدارس فوتبال عنبرآباد بازدید کرد.   دکتر قرایی در نشست با مسؤلان فوتبال شهرستان […]

به گزارش کنارصندل، عصر امروز چهارشنبه دهم مردادماه به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد، دکتر علی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در صدر هیئتی وارد عنبرآباد شد و ضمن دیدار با مربیان فوتبال این شهرستان از زیرساختها و مدارس فوتبال عنبرآباد بازدید کرد.

 

دکتر قرایی در نشست با مسؤلان فوتبال شهرستان عنبرآباد گفت: به همت دوستان با انگیزه بالایی وارد مسایل فوتبالی استان شدم و در بدو ورودم به هیئت فوتبال استان سه اولویت را در نظر گرفتم، یکی بحث توسعه فوتبال در شهرستانها، دوم پیگیری ورزش فوتسال بانوان و دیگری بحث فوتسال در استان که این سه از اولویت های اصلی برنامه‌های کاری بنده در هیئت فوتبال خواهد بود.

 

وی افزود: در یک ماه گذشته قریب ۱۵ شهر از استان را بازدید کرده ام و اعتقاد دارم باید در شهرها مشکلات را شناسایی کرد و برای آن برنامه ریزی کردـ

 

دکتر قرایی گفت: چراغ فوتبال استان از شهرستان ها می گذرد و باید فوتبال در روستاها تقویت شود به همین منظور از هر شهرستان یک نفر را به عنوان رابط با هیئت فوتبال درخواست کردیم.

 

وی افزود: تا زمانی هیئت‌های فوتبال شهرستانها بصورت واقعی شکل گیری و قوی نشوند نباید انتظار پیشرفت فوتبال داشت و ما تا لیگ قوی در شهرستانها نداشته باشیم نباید توقع پیشرفت را در فوتبال داشته باشیم.

 

دکتر قرایی افزود: طرحی در دست داریم که لیگ فوتبال استان را بصورت منطقه ای برگزار کنیم و هزینه و مشکلات رفت و آمد تیمهای جنوب کرمان به شمال و بالعکس کمتر خواهد شد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: ما امروز تصویب کردیم که در شهرهای منوجان، رودبار، عنبرآباد و بم و چند شهر دیگر آکادمی فوتبال بزنیم و بزودی در صورت وجود زیرساخت این اتفاق مهم در شهرستان عنبرآباد رخ خواهد داد و همه امکانات را برای مربیان و ورزشکاران در این آکادمی فراهم خواهیم کرد.

 

وی در مورد فوتسال بانوان اعلام کرد: از همه ظرفیتهای هیئت فوتبال استان برای توسعه فوتسال بانوان شهرستان عنبرآباد استفاده خواهیم کرد و اگر نیاز به مربی یا دوره آموزشی باشد این مربی و دوره آموزشی را در اختیار بانوان عنبرآباد قرار خواهیم داد.

 

دکتر قرایی که سرپرست باشگاه مس کرمان نیز هست در مورد وضعیت تیم مس کرمان در مسابقات لیگ کشور گفت: ما امسال بازیکنان خوبی را جذب تیم کردیم و شصت درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل میدهند و آرمان شهدادنژاد دروازه بان عنبرآبادی از بازیکنان خوب ما خواهد بود.

وی همچنین گفت: هر لحظه علیرضا کهوری داوری ملی استان اعلام آمادگی کند ما ایشان را به عنوان رئیس کمیته داوران استان معرفی خواهیم کرد و از تجربیات وی استفاده خواهیم کرد

 

در ابتدای این نشست، مهدی ارمبین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد به مشکلات ورزش فوتبال شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان عنبرآباد ۴هزار ورزشکار وجود دارد و سرانه هر ورزشکار زیر ۳دهم مترمربع است.

ارمبین افزود: شهرستان عنبرآباد با ۱۷هیئت ورزشی و ۱۲ باشگاه نیاز به توجه بیشتر و امکانات بیشتر دارد

 

وی با اشاره به حضور ۱۳ فوتبالیست عنبرآبادی در ادوار گذشته در رده های بالای فوتبال استان گفت: شهرستان عنبرآباد دارای استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف ورزشی است و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای را به ورزشکاران ارائه کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =