. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45001 تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | 19:06 ب.ظ

مسابقات کورس اسب در دولت آباد جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، رییس هیات سوارکاری شهرستان جیرفت گفت: رقابت‌های کورس اسب با حضور شرکت کنندگانی از جنوب کشور امروز جمعه یکم اسفندماه۹۹ در روستای دولت آباد جیرفت برگزار شد. راضیه مالکی در گفت و گو با کنارصندل اظهار داشت: ۲۱اسب از جنوب کشور در این رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان […]

به گزارش کنارصندل، رییس هیات سوارکاری شهرستان جیرفت گفت: رقابت‌های کورس اسب با حضور شرکت کنندگانی از جنوب کشور امروز جمعه یکم اسفندماه۹۹ در روستای دولت آباد جیرفت برگزار شد.

راضیه مالکی در گفت و گو با کنارصندل اظهار داشت: ۲۱اسب از جنوب کشور در این رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

وی گفت: در این پیکار محمود سهراب زاده با اسب شاه پسر مقام اول، ابراهیم سهراب زاده با اسب تکاور مقام دوم و ولی بیدشکی با اسب طوفان مقاوم سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری شهرستان جیرفت بیان کرد: این مسابقات که با حضور گسترده علاقه مندان به این ورزش اصیل برگزار می شود، سبب ایجاد شور و نشاط در بین مردم منطقه خواهد شد و بنای ما بر تداوم این مسابقات و در بخش های مختلف جیرفت است.

مالکی در پایان از زحمات همه دست اندرکاران این مسابقه، از بخشدار مرکزی جیرفت، رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت، رئیس بیمه مرکزی ایران جیرفت، دهیاری و شورای اسلامی دولت آباد، اصحاب رسانه و همه مردم و علاقمندان این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

تصاویر:

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =