. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67604 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | 18:05 ب.ظ

دیدار فرماندار عنبراباد با دادستان جدید شهرستان جیرفت

یزدان افشاری فرماندار عنبراباد، بهمراه چند نفر از همکارانش با افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، صبح امروز فرماندار شهرستان عنبراباد با حضور در محل دادستانی جیرفت،انتصاب دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جدید شهرستان را تبریک […]

یزدان افشاری فرماندار عنبراباد، بهمراه چند نفر از همکارانش با افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، صبح امروز فرماندار شهرستان عنبراباد با حضور در محل دادستانی جیرفت،انتصاب دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جدید شهرستان را تبریک و با وی دیدار و گفتگو کردند.
صالحی نژاد در این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور فرماندار عنبراباد و همکارانش در خصوص تعامل و همکاری بین شوراهای قضایی جیرفت و عنبراباد منظور حل مشکلات هر دو شهرستان گفتگو کردند
صالحی نژاد دادستان جیرفت گفت ؛با توجه به اینکه هویت فرهنگی شهرستان‌ها ی جیرفت و عنبراباد به یکدیگر ارتباط دارد خیلی از مشکلات قومی و قبیله ای در این شوراها قابل حل می باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =