. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67594 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | 17:54 ب.ظ

فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم جنوب استان کرمان است ورشد و توسعه آن باعث پیشرفت منطقه است

جیرفت روابط عمومی دادگستری- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت:فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم جنوب استان کرمان است ورشد و توسعه آن باعث پیشرفت منطقه است مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت باید تثبیت شود. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت دکتر افشین صالحی نژاد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت […]

جیرفت روابط عمومی دادگستری- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت:
فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم جنوب استان کرمان است ورشد و توسعه آن باعث پیشرفت منطقه است

مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت باید تثبیت شود.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت دکتر افشین صالحی نژاد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در دیدار مهندس رئیسی مدیرفرودگاه و تعدادی از پرسنل آن اداره بر ضرورت ساماندهی مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت تاکید کرد

وی گفت:مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت باید تثبیت شود.
دادستان جیرفت ضمن تبیین برنامه های دستگاه قضایی جیرفت در بحث جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و رفع تداخلات، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی پیش روی این فرودگاه صادر می کند.
دادستان جیرفت تصریح کرد: موضوع آزاد سازی میزان زیادی از اراضی فرودگاه شهرستان جیرفت که به دست شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت تصرف شده بود، در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.
صالحی نژاد تاکید کرد: برای ایجاد امکان فرود انواع هواپیما‌های بزرگ در این فرودگاه باید مسئولان به صورت عملی پای کار بیایند .
وی به نقش اساسی بخش حمل‌ونقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت حمل‌ و نقل، اثر مستقیمی به عنوان یک فعالیت اقتصادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌گذارد و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سهم مهمی در تقویت صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی منطقه دارد.
در پایان دادستان جیرفت خطاب به سروان سلیمانی رئیس پلیس فرودگاه جیرفت گفت :هر گونه سرقت حتی توسط خرده سارقین از مجموعه فرودگاه را ما جرم امنیتی می دانیم .شاید سرقت یک لامپ کوچک از محوطه فرودگاه جان تعداد زیادی از مردم را به خطر بیاندازد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =