. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67703 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 09:58 ق.ظ

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن!

خدامراد میرآبادی۱۴۰۱/۱۲/۲ با رای زنیهای لازم و به همت مدیر کل ارشاد جنوب استان کرمان، به منظور ارج نهادن به زحمات هنرمندان فقید شادروانان زنده یاد ؛▪️ حمید شهریاری کوتکی▪️ عبدالحمید دانشور وزیری▪️ مصطفی آزادی شیبکوهمجلس بزرگداشتی در سالن همایش های اداره ارشاد شهرستان کهنوج برگزار شد . در این جلسه تعدادی از مسئولان شهرستان […]

خدامراد میرآبادی
۱۴۰۱/۱۲/۲

با رای زنیهای لازم و به همت مدیر کل ارشاد جنوب استان کرمان، به منظور ارج نهادن به زحمات هنرمندان فقید شادروانان زنده یاد ؛
▪️ حمید شهریاری کوتکی
▪️ عبدالحمید دانشور وزیری
▪️ مصطفی آزادی شیبکوه
مجلس بزرگداشتی در سالن همایش های اداره ارشاد شهرستان کهنوج برگزار شد .
در این جلسه تعدادی از مسئولان شهرستان کهنوج و تعدادی از هنرمندان، شاعران ، موسیقی دانان و اصحاب رسانه و خانواده های ۳ متوفی و تعدادی از مردم حضور داشتند که دست بوس یکایک آنها هستیم .
دست متولیان امر از جمله اداره کل ارشاد جنوب استان کرمان و مجموعه ی پرسنل و ریاست و کارکنان اداره ارشاد کهنوج را می بوسیم که به این بهانه مجموعه ای از بهترین های جنوب استان کرمان را دور هم جمع کردند .
لیکن جای گله مندی باقیست که علی رغم اطلاع رسانی قبلی و آن طور که آن سه عزیز از دست رفته ، برای اعتلای نام و آوازه ی فرهنگ رودبار زمین دل می سوزاندند ، آن طور که برای شنیده شدن مشکلات مردم ، صدای رسای آنها بودند و بعضا” مسئولین را برای رفع مشکلات آنها به چالش می کشیدند، حضور نیافتند !

گر چه سالن شاهد حضور چشمگیر بهترین شاعران و خطیبان و نوازندگان موسیقی اصیل و اصحاب رسانه و مدیر کل و فرماندار و امام جمعه و ریاست آموزش و پرورش و شهردار و بخشدار و کهنوج و پرسنل اداره کل ارشاد جنوب استان کرمان بود ولی صد حیف که هنوز تعدادی از صندلی های سالن خالی بود که در جای خود نگران کننده بود و در صحبتهای مدیر کل محترم ارشاد هم از عدم استقبال پرشورتر مردم در امورات فرهنگی هنری گلایه های وجود داشت !
پخش کلیپ و خوانش رزومه ان ۳ فقید ، نی نوازی و خوانش زیبای هنرمندان جیرفت ، سخنرانی جاندار دکتر دانشور به همراه مجری گری استاد افشارمنش و شعر خوانی آقایان رضای دال ، مهدی میرزایی ، سعید سالمی شب خاطره انگیزی را در اذهان به یادگار گذاشت. که شایسته تر این بود ، مردم هم نشان می دادند قدر دان زحمات این عزیزان هستند و برای فقدانشان مناسب با زحمات و اقدامات ماندگارشان همگام مسئولین و کارکنان اداره ارشاد کهنوج و اداره کل و اصحاب رسانه و هنر هستند .
در پایان ضمن تجلیل از هنرمندان فعال در این بزرگداشت و خانواده های متوفی ، بنا به پیشنهاد دکتر دانشور مقرر گردید که همه ساله دوم اسفند ماه ، در تقویم شهرستانهای جنوبی و اداره کل ارشاد جنوب استان کرمان به نام مفاخر ۵ شهرستان جنوبی ثبت و ضبط و این برنامه همه ساله تکرار گردد ان شاءالله.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =