. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67715 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 18:59 ب.ظ

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به بهانه تبریک انتصاب دادستان جدید دکتر صالحی نژاد با وی دیدار و گفتگو کردند..به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری – دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه در دیدار با دکتر صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت که با حضور معاون غذا و دارو و […]

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به بهانه تبریک انتصاب دادستان جدید دکتر صالحی نژاد با وی دیدار و گفتگو کردند..
به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری – دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه در دیدار با دکتر صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت که با حضور معاون غذا و دارو و معاون درمان و مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک انتصاب آقای صالحی نژاد به عنوان دادستان جیرفت گفت : این دیدار فرصت مغتنمی است تا از تلاش ها و اقدامات خوب دستگاه قضا در امر عدالت گستری و ایجاد عدل و داد در جامعه قدردانی کرد چرا که اگر کوشش های حوزه ی قضا در برقراری عدل و عدالت نبود ،شرایط جامعه برای زندگی مردم ایمن نبود و همان طور که سلامتی یک امر ضروری و مهم برای زندگی محسوب می شود داشتن امنیت و احقاق حقوق نیز از نیاز های مهم انسان هاست .

در ادامه دکتر صالحی نژاد داستان عمومی و انقلاب ضمن قدردانی از مجاهدت و ایثارگری کادر درمان و بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای سند تحول قضایی اظهار داشت: یکی از حوزه های مهم این سند، بحث پیشگیری از جرم است و همچنان که در حوزه قضایی بر اصل پیشگیری تاکید می شود در حوزه سلامت هم پیشگیری بسیار مهم بوده هر چند که در این اصل مهم هم ضعف هایی داشتیم و باید اقداماتی صورت گیرد.
وی بر استفاده از فناوری های نوین بعنوان یکی از محورهای سند تحول قضایی تاکید و تصریح کرد: در دستگاه قضایی در این خصوص کارهای مهمی انجام شده و بسیاری از پرونده ها بصورت الکترونیکی مورد بررسی قرار می گیرند.
دادستان جیرفت ضمن تاکید بر توجه بیشتر به مسائل و مشکلات حوزه سلامت در شهرستان جیرفت بیان داشت: توجه به مسائل بهداشتی و درمانی بسیار مهم است و دانشگاه در این زمینه باید اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی افزود: اگر دستگاه های اجرایی، وظیفه ذاتی و قانونی خود را بدرستی انجام دهند شاهد حجم بالای پرونده های قضایی در دستگاه قضایی نخواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با تاکید بر اینکه مدیران بخش درمان نباید دغدغه‌ای غیر از درمان داشته باشند، گفت: اطبا و پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان سرمایه انسانی ارزشمند ما هستند که باید قدر زحمات آنها را بدانیم. قطعا شان و جایگاه این عزیزان در دادسرا حفظ خواهد شد و شعبه دوم دادیاری دادسرا به عنوان شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های موضوع شکایت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی می گردد .همچنین دادیار شعبه دوم دادسرا به عنوان نماینده دادستان در کمیسیون ماده ۱۱ معرفی می گردد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =