. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67893 تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اسفند 1401 | 22:00 ب.ظ

شرکتهای حمل و نقل بار جنوب کرمان از تمامی ظرفیتهای خود برای بر زمین نماندن محصولات کشاورزان کمک بگیرند

به گزارش کنارصندل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در جلسه هماهنگی فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی گفت:از ابتدای فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه جنوب کرمان یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی از مقصد جنوب کرمان به مقاصد هدف حمل شده است .مجتبی محمودی افزود:با توجه […]

به گزارش کنارصندل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در جلسه هماهنگی فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی گفت:از ابتدای فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه جنوب کرمان یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی از مقصد جنوب کرمان به مقاصد هدف حمل شده است .
مجتبی محمودی افزود:با توجه به اوج گرفتن برداشت انواع محصولات کشاورزی،کشاورزان با نزدیک شدن به اوج برداشت کشاورزان در زمینه حمل محصولات خود از مراجعه به دلالان خودداری و مستقیما به شرکت های حمل و نقل مراجعه کنند.
مدیر کل راهداری جنوب کرمان از مدیران شرکتهای حمل و نقل خواست از تمام توان مجموعه حمل و نقلی خود برای بر زمین نمانده دسترنج کشاورزان استفاده کنند تا زمینه حمل به موقع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان به بازارهای هدف محقق شود.
مجتبی محمودی گفت: در این فصل از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سامان دهی حمل و نقل استفاده می کنیم و در زمینه برخورد با متخلفان به ویژه شرکت های حمل و نقل، کمیسیون ماده ۱۲ فعال و با کوچکترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی می شود.

وی بیان کرد:تامین ناوگان برای حمل و نقل از دغدغه اصلی مجموعه این اداره کل بوده که در حال حاضر روزانه ۹۵۰ دستگاه کامیون برای حمل، وارد منطقه می شود که این عدد در اوج برداشت به بیش از ۲ هزار دستگاه می رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به تعیین جایگاههای سوختگیری ویژه کامیونهای حامل تره بار و محصولات کشاورزی در شهرستانهای جنوبی خواستار همکاری فرمانداران و روسای شرکت های توزیع فرآورده های نفتی جنوب شد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =