. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67945 تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | 15:51 ب.ظ

امام جمعه بلوک اسماعیلی:
امروز سردمدار مکتب سیدالشهدا(ع) مقام معظم رهبری است

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه بلوک اسماعیلی حجت‌الاسلام دهقان دولتی امام جمعه در خطبه های این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران و جانبازان الگویشان امام حسین(ع) است و دشمن به دنبال این است که پاسداران را تروریست اعلام کند چون منافع آنها در منطقه از بین رفته است. […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه بلوک اسماعیلی حجت‌الاسلام دهقان دولتی امام جمعه در خطبه های این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران و جانبازان الگویشان امام حسین(ع) است و دشمن به دنبال این است که پاسداران را تروریست اعلام کند چون منافع آنها در منطقه از بین رفته است.

وی بیان داشت: شهرت امام حسین(ع) از روز عاشورا جهانی شد و به دنیا رنگ و بوی آزادگی داد و با شهادتش تفکر، انگیزه و راهش زنده تر شد.

حجت الاسلام دهقان خطیب جمعه امروز در ادامه افزود: در این فتنه ها باید مراقب باشیم در کشتی نجات سیدالشهدا(ع) سوار شویم لذا در این ظلمت آخرالزمانی اگر گُم شدیم امام حسین(ع) می تواند راه را برای ما نشان دهد.

امام جمعه بلوک اسماعیلی اظهار کرد: امروز رهبر انقلاب سردمدار مکتب سیدالشهدا(ع) است و باید پیرو ولی‌فقیه باشیم تا مسیر راه را اشتباه نرویم.

خطیب جمعه امروز در پایان اذعان کرد: جانبازان و ایثار گران ولی نعمتان ما هستند، و آینده این انقلاب روشن است و هیچ تهدیدی از طرف دشمن علیه جمهوری اسلامی نیست و به کوری چشم دشمنان این انقلاب به انقلاب ولی عصر(عج) متصل خواهد شد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =