. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67911 تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | 13:40 ب.ظ

دادستان جیرفت: تیراندازی های جیرفت ایضایی است اشد مجازات در انتظارعاملان تیراندازی

میثم امیری بخشدار مرکزی جیرفت همراه با اعضای شورای بخش مرکزی،و تعدادی از دهیاران بخش ،بادکتر صالحی نژاد دادستان شهرستان جیرفت دیدار کردند. گفتنی است در این دیدار پیرامون مسائل امنیتی و اجتماعی روستا ها بحث و گفتگو شد.به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت در ابتدای جلسه دکتر صالحی نژاد دادستان […]

میثم امیری بخشدار مرکزی جیرفت همراه با اعضای شورای بخش مرکزی،و تعدادی از دهیاران بخش ،بادکتر صالحی نژاد دادستان شهرستان جیرفت دیدار کردند.

گفتنی است در این دیدار پیرامون مسائل امنیتی و اجتماعی روستا ها بحث و گفتگو شد.
به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت در ابتدای جلسه دکتر صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از جناب آقای امیری بخشدار مرکزی به جهت تمهید برگزاری این جلسه
از دهیاران خواست مسائل امنیتی، اجتماعی، .. به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان گزارش کنند.
در ادامه دادستان جیرفت به بیان سخنان مبسوطی از جایگاه دهیاران و شوراها در قانون پرداختند و افزودند: در قانون وظایف دهیار و شورا به نحوه مطلوب مشخص شده است که دهیاران و شوراها می توانند با اتکا به قانون جایگاه خود را در سطح جامعه ارتقاء دهند. ایشان دکتر صالحی نژاد با برشمردن برخی از مواد قانون دهیاران از جمله همکاری با نیروی انتظامی، حفظ نظم عمومی، تلاش در راه ایجاد همبستگی در روستا، اعلان فرامین و قوانین دولتی و عمومی به اهالی روستا و… اشاره نمودند و افزودند: برنامه محوری باید سرلوحه کار دهیاران در تمام زمینه ها باشد.
وی به اقدامات انجام شده در دستگاه متبوع خود اشاره نمودند و افزودند: دستگاه قضایی در اجرای قانون هیچ نفوذ و فشاری را نخواهد پذیرفت و در اجرای آن محکم و مصمم خواهد بود. وی با اشاره تیراندازی های در محدوده بعضی از روستاها خواستار اعلام سریع آن در موعد و زمان اولیه جرم شدند.
صالحی نژاد گفت :همه تیراندازی هایی که در شهرستان جیرفت اتفاق می افتد ایضایی است و امنیتی نیست
و قطعا در صورت انجام این عمل مجرمانه عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.
وی ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.
در ادامه جلسه امیری بخشدار مرکزی ضمن تبریک انتصاب آقای صالحی نژاد به سمت دادستانی جیرفت گفت:دستگاه قضا در جامعه اهمیت زیادی داشته و ارتباط و هماهنگی میان دستگاه اجرایی و قضایی موجب آسودگی خاطر و آسایش مردم می گردد .

در پایان دهیاران بخش مرکزی جیرفت با مطرح کردن مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه‌ی روستای خود بر لزوم حمایت دستگاه قضایی از روستاهایشان تاکید کردند .

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =