. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67936 تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | 15:47 ب.ظ

سفره رنگین محصولات جنوب کرمان در غرفه وزارت جهاد کشاورزی

مراسم افتتاح اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران امروز ۴ اسفندماه با حضور برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر احمد پور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر اعظمی نماینده محترم مردمجیرفت و عنبراباد و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد. […]

مراسم افتتاح اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران امروز ۴ اسفندماه با حضور برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر احمد پور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر اعظمی نماینده محترم مردمجیرفت و عنبراباد و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر احمدپور رییس سازمان در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت :در این دوره از برگزاری این نمایشگاه ۷۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت از کشورهای ترکیه و ایتالیا آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه میوه‌های تازه، سبزیجات تازه، صیفی‌جات، محصولات ارگانیک و گلخانه‌ای، میوه‌ها و سبزیجات منجمد، محصولات فرآوری، ماشین‌آلات پس از برداشت، ماشین‌آلات بسته‌بندی، حمل و نقل و…. را در معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان و علاقه مندان این حوزه قرار داده اند.
وی افزود سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان به منظور معرفی ظرفیتهای کشاورزی منطقه و به پیشنهاد معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه حضور فعال دارد و تنها سازمان شرکت کننده در غرفه وزارت جهاد کشاورزی انواع محصولات باغی و گلخانه ای را در معرض دید عموم قرار داده است .
گفتنی است در این نمایشگاه مهندس شفیعی رییس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و محمدعلی پیراسته رییس اتاق اصناف کشاورزی جنوب کرمان ضمن بازدید از نمایشگاه ،در غرفه وزارت جهاد کشاورزی حضور فعال دارند.
در اولین روز از این نمایشگاه تجاری از کشورهای ترکیه و هند از غرفه محصولات کشاورزی جنوب کرمان بازدید نمودند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =