. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67971 تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | 16:27 ب.ظ

پیشرفت و عزم جدی در ساخت بیمارستان عنبرآباد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: با تخصیص اعتبارات لازم ساخت و ساز بیمارستان عنبرآباد روند جدی تری گرفته است. پیشرفت کار این بیمارستان نزدیک به۴۰ درصد بوده و ان شاء الله با راه اندازی آن خدمات بسیار زیادی […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: با تخصیص اعتبارات لازم ساخت و ساز بیمارستان عنبرآباد روند جدی تری گرفته است.

پیشرفت کار این بیمارستان نزدیک به۴۰ درصد بوده و ان شاء الله با راه اندازی آن خدمات بسیار زیادی به مردم شهرستان عنبرآباد ارائه خواهد شد.

بیمارستان عنبرآباد بیش از ۱۲۰ تختخواب و مساحت ۱۱۶۰۰ مترمربع در حال ساخت میباشد که تلاش میشود در سالهای آینده تجهیز و راه اندازی شود

مهندس مولایی به بخش‌های پیش‌بینی شده در این بیمارستان اشاره کرد و گفت : فضای لازم برای بخش‌های اورژانس ، رادیولوژی ، داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان، اطفال.وسایر بخش ها تأمین شده است که تخصیص به موقع بودجه و اعتبار لازم می‌تواند سرعت کار را مضاعف کند.

در پایان ضمن تشکر از پیگیریهای نماینده محترم مردم درمجلس،فرماندار محترم ، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی خواستار تخصیص و جذب سریعتر اعتبارات مصوب شده سفر ریاست محترم جمهوری شدند .

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =