. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 74887 تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 | 12:43 ب.ظ

تجدید بیعت کارکنان دستگاه قضایی جیرفت

صبح امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه جمعی از قضات و کارکنان اداری و شوراهای حل اختلاف مسئولین شورای تامین و روسای ادارات تابعه و ضابطین قوه قضائیه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با حضور در گلزار شهدای جیرفت با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند. رمضان حقانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت […]

صبح امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه جمعی از قضات و کارکنان اداری و شوراهای حل اختلاف مسئولین شورای تامین و روسای ادارات تابعه و ضابطین قوه قضائیه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با حضور در گلزار شهدای جیرفت با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

رمضان حقانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هر ساله در تقویم جمهوری اسلامی ایران یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر به نام هفته قوه قضاییه نامیده شده است.

معاون دادگستری شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: هدف از حضور ما در اولین روز از هفته قوه قضاییه در گلزار شهدا، تجدید پیمان با آرمان های شهدا و میثاق با آنها است.

رییس دادگاه کیفری ۱ شهرستان جیرفت با بیان اینکه همه ما امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که بهترین زمان زندگی خود را در جبهه ها سپری کرده و به فیض شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی است تا همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمان های شهدا، گام های بلندی در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی بردارند.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =