. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 75224 تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 | 17:05 ب.ظ

اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری شهرستان جیرفت:نقش موثر تعامل پلیس و دستگاه قضایی در برقراری امنیت جامعه

جلسه تعاملی و صمیمانه دستگاه قضایی با ناجا شهرستان جیرفت رئیس دادگستری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر با بیان اینکه تعامل و هماهنگی بسیار بالایی بین این فرماندهی و دستگاه قضائی وجود دارد از تلاش هر دو دستگاه برای برقرای امنیت در جامعه خبر […]

جلسه تعاملی و صمیمانه دستگاه قضایی با ناجا شهرستان جیرفت

رئیس دادگستری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر با بیان اینکه تعامل و هماهنگی بسیار بالایی بین این فرماندهی و دستگاه قضائی وجود دارد از تلاش هر دو دستگاه برای برقرای امنیت در جامعه خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت؛ اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت‌الله بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضائیه، یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید و نقش بسیار زیادی در گسترش عدالت‌ و امنیت جامعه ایفا می‌کند و به همین جهت وظیفه خود می‌دانم که این هفته را به نیروهای پرتلاش فراجا در شهرستان جیرفت تبریک گفته و به آن‌ها خداقوت بگویم.

ستایی مختاری گفت:امروز به فضل خداوند تعامل و هماهنگی بسیار بالایی بین انتظامی و دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت وجود دارد و نتیجه و میوه این تعامل هم امنیت بیشتری است که در شهرحاکم و مردم از آن بهره‌مند هستند.
وی گفت: سختی کار نیروی انتظامی آن هم در سرما، گرمای شدید شهرستان جیرفت در جهت ایجاد امنیت و آرامش می طلبد که این قشر مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.
در این نشست صمیمانه دادستان و فرماندهی انتظامی و قضات دادگستری و داد سرای شهرستان نیز حضور داشتند. ودر پایان به شکل نمادین نیروهای انتظامی شهرستان با اهدا یک شاخه گل از قضات تقدیر کردند.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =