. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 75331 تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 | 14:44 ب.ظ

دیدار مسئولان قضایی جیرفت با خانواده شهداهم زمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت

جیرفت _همزمان با هفته قوه قضائیه مسئولان قضایی شهرستان جیرفت با خانواده معظم شهدای این شهرستان دیدار کردند. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت، مسئولین قضایی شهرستان جیرفت بعد از نماز مغرب وعشاء دوشنبه شب پنجم آذر، به همراه امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با […]

جیرفت _همزمان با هفته قوه قضائیه مسئولان قضایی شهرستان جیرفت با خانواده معظم شهدای این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت، مسئولین قضایی شهرستان جیرفت بعد از نماز مغرب وعشاء دوشنبه شب پنجم آذر، به همراه امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهیدان «محسن محمد شیرازی» ، «حشمت الله صفوی » به مقام شامخ شهدا ادعای احترام کردند.
اصغر ستایی مختاری رییس دادگستری شهرستان جیرفت این دیدارها اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و ادای دین به آنها زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
ستایی مختاری گفت: شهادت رمز سعادتی است ماندگار در نظام جمهوری اسلامی که با فرهنگ ناب محمدی در هم آمیخته شده ونظام جمهوری اسلامی هرچه دارد از خون شهداست و باید از خون شهدا پاسداری شود.

افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در این دیدارها ازرشادت، دلاوری ها و جوان مردی شهدا گفت، که همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا هستیم که جان خود را در راه نظام و ارزشهای والای انقلاب تقدیم کردند.

وی در ادامه افزود: همه مسئولین شهرستان در دیدار با خانواده شهدا گوتاهی نکنند که این خانواده ها ولی نعمتهای انقلاب هستند که فرزندانی را تربیت کردند که در راه پاسداری از سر زمین به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش در پایان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از مقام شاخ شهدا و خانواده های آنها تجلیل شد.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =