. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 75543 تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 | 15:28 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: پشتیبانان مالی و تبلیغاتی اغتشاشگران در صف ارتباط با ایران هستند

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، امام جمعه جیرفت گفت: همان کشورها که اغتشاشگران را تامین مالی و تبلیغاتی می‌کردند امروز برای ارتباط برقرار کردن با ایران در صف ایستاده‌اند.  حجت الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان در جیرفت اظهار کرد: کسانی که روزی برای سوریه نقشه […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، امام جمعه جیرفت گفت: همان کشورها که اغتشاشگران را تامین مالی و تبلیغاتی می‌کردند امروز برای ارتباط برقرار کردن با ایران در صف ایستاده‌اند. 

حجت الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان در جیرفت اظهار کرد: کسانی که روزی برای سوریه نقشه کشیده بودند هم امروز برای دعوت بشار اسد و ارتباط با آن کشور رقابت می‌کنند که این موفقیت‌ها چیزی جز عنایت های رهبر فرزانه انقلاب نیست و باید قدرشناش این نعمت باشیم.

وی یادآور شد: همین فتنه پاییز گذشته چنان طراحی کاملی داشت که دشمنان در موفقیت آن شک و تردید نداشتند، به همین دلیل به طور علنی وارد شدند و هدایت کردند اما این نظام همچنان با استقامت و با عزت به راه خود ادامه می‌دهد؛ امروز نیز این منافقین هستند که به ذلت، زبونی و آوارگی دچار شده‌اند.
حجت الاسلام تارم افزود: سوءقصد به رهبر معظم انقلاب یک روز پیش از حادثه هفت تیر مایه خیر و برکت و باعث شد رهبری از حادثه هفتم تیر مصون و محفوظ بمانند و برای هدایت انقلاب حفظ شوند.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نعمت مهم و باارزش برای انقلاب، جهان اسلام و مستضعفان هستند و انقلاب را از خطرات محفوظ داشته اند.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از خطبه‌ها نیز گفت: قربانی کردن ضمن برطرف کردن نیاز نیازمندان، نمادی از قربانی کردن هوای نفس و رسیدن به تقوای الهی است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =