. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 75585 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 | 19:53 ب.ظ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) کرمان خبر داد : اهدای یکهزار ۵۰ سری جهیزیه به زوجین جنوب کرمانی

حمایت از تولید رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) ناصر عسکری نژاد گفت: امروز همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف امید آفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسیولین تعداد یکهزار و ۵۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال به زوجین استان کرمان اهدا شد از این تعداد یکهزار و ۵۰ سری […]

حمایت از تولید رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره)

ناصر عسکری نژاد گفت: امروز همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف امید آفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسیولین تعداد یکهزار و ۵۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال به زوجین استان کرمان اهدا شد از این تعداد یکهزار و ۵۰ سری جهیزیه به جنوب کرمان داده شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۱ تیرماه) ناصر عسکری نژاد در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: امروز همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف امید آفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسیولین تعداد یکهزار و ۵۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال به زوجین استان کرمان اهدا شد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: از این تعداد یکهزار و ۵۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش این نهاد در جنوب کرمان اهدا شد.


وی بیان کرد: توزیع جهیزیه در جنوب کرمان با محوریت شهرستان جیرفت صورت گرفته و از این تعداد ۱۳۰ سری جهیزیه به زوجین شهرستان جیرفت اهدا شد.


عسکری نژاد یادآور شد: اهدای جهیزیه در استان کرمان همزمان با توزیع ۲۰ هزار سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور صورت گرفت.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و کمک به رشد تولید اقلام جهیزیه اهدایی توسط دفتر مرکزی این نهاد، از کارخانجات داخلی تهیه شد.


وی تصریح کرد: توزیع جهیزیه گوشه ای از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور حمایت از خانواده، جوانی جمعیت است.


عسکری نژاد اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از صاحبان این نظام که در واقع محرومین هستند، این تعداد جهیزیه توزیع شد تا زوجین زندگی مشترک خود را آغاز کنند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک های صورت می گیرد، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از زوجین جوان در دو بخش یکی تامین جهیزیه و دیگری اشتغالزایی زوجین بیکار حمایت می کند.


وی تصریح کرد: با توجه به اختصاص سهمیه ای به کمیته امداد امام خمینی (ره)، آن دسته از مددجویانی که به هر دلیل موفق به دریافت تسهیلات ازدواج از بانک ها نشده اند، در یک بازه زمانی محدود ما آنها را به بانک ها معرفی خواهیم کرد تا بتوانند تسهیلات دریافت کنند.

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    کمیته امداد استان در حالی از ایجاد اشتغال حرف میزند که ۳۰ نفر نیروی بخش اشتغال امداد هفت شهرستان جنوبی بعد ار گذشت یکسال ونیم فعالیت از امداد اخراج شدند و در این مدت فقط دوماه بیمه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =