. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79042 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 | 21:18 ب.ظ

تعیین شهردار جیرفت پس از یک سال بلاتکلیفی

پس از گذشت یک سال از عدم تعیین شهردار و بلاتکلیفی پست شهرداری جیرفت، شورای شهر امروز «هادی ربانی» را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مهر، در نشست ظهر امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، هادی ربانی که شهرداری اندوهجرد را در سوابق خود دارد، به عنوان شهردار جدید جیرفت […]

پس از گذشت یک سال از عدم تعیین شهردار و بلاتکلیفی پست شهرداری جیرفت، شورای شهر امروز «هادی ربانی» را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مهر، در نشست ظهر امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، هادی ربانی که شهرداری اندوهجرد را در سوابق خود دارد، به عنوان شهردار جدید جیرفت معرفی شد.

در مراسم معارفه هادی ربانی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، فرماندار شهرستان جیرفت و اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت حضور داشتند.

در این مراسم شهردار جدید جیرفت در سخنان کوتاهی، بر قانونگرایی، فسادستیزی و کار عمرانی تاکید کرد و گفت: این سمت را لطفی به خود می دانم که از آن طریق خدمتگزار مردم شهر جیرفت باشم.

اخیراً نام جیرفت به عنوان مرکز استان جدید در کشور مطرح شده اما بی ثباتی مدیریتی در شهرداری جیرفت طی دو سال گذشته باعث نارضایتی اهالی این شهر شده بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات تورج میرافضلی، شهردار سابق جیرفت تقدیر شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =